Προβολή αγροδιατροφικών προϊόντων της Κ. Μακεδονίας στη γαλλική αγορά
H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της πολιτικής τους για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων της περιοχής, συμμετείχαν για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Gourmet Selection που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι.
H εξειδικευμένη αυτή εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών έγινε στο εκθεσιακό κέντρο Paris Expo Porte de Versailles με σκοπό να φέρει σε επαφή διεθνείς επαγγελματίες του γαστρονομικού τομέα, προκειμένου να δικτυωθούν, να αντλήσουν πληροφορίες και να εξελιχθούν. Ταυτόχρονα με την έκθεση διεξήχθησαν παράλληλες εκδηλώσεις, όπως δραστηριότητες μαγειρικής, οινογευσία, γκουρμέ γευσιγνωσίες, διαγωνισμοί, βραβεία και ομιλίες για τον κλάδο της αγροδιατροφής. Στο διήμερο show συμμετείχαν περισσότεροι από 300 εκθέτες, ενώ την έκθεση επισκέφτηκαν 4.300 εμπορικοί επισκέπτες και αγοραστές απ΄ όλο τον κόσμο, που αναζητούν ξεχωριστά, ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές.
Η Περιφέρεια συμμετείχε στην έκθεση με εξωστρεφείς επιχειρήσεις από την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και με προϊόντα, όπως οργανικά αφεψήματα, γλυκιές και αλμυρές λιχουδιές και κεράσματα, αλάτι σε διάφορες μορφές και προϊόντα με τρούφα. Οι εκπρόσωποι των εταιριών είχαν την ευκαιρία να προωθήσουν τα προϊόντά τους και να συναντήσουν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των εστιατορίων, των ξενοδοχείων και του catering, διανομείς, χονδρέμπορους και λιανοπωλητές.
Το περίπτερο της Περιφέρειας επισκέφθηκαν και τίμησαν με την παρουσία τους ο Δρ. Νικόλαος Μπελιάς, Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων και ο Μάριος Ματθιουδάκης, Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Παρίσι, οι οποίοι γνώρισαν από κοντά και συνομίλησαν με τους εκπροσώπους των εταιρειών.
Σε δηλώσεις του ο Τομεάρχης Καινοτομίας και Εξωστρέφειας Σωτήρης Μπάτος τόνισε: «Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Gourmet Selection 2023 θέλουμε να ενισχύσουμε την προβολή των αγροδιατροφικών προϊόντων μας στη γαλλική αγορά, καθώς πρόκειται για μία ιδιαίτερη αγορά, πολύ ανταγωνιστική, με κυρίαρχη τάση στα gourmet προϊόντα. Στηρίζουμε τον αγώνα των τοπικών επιχειρήσεων που παράγουν premium προϊόντα με αγνά υλικά σε πρωτοποριακές συσκευασίες και φιλοδοξούμε να ανοίξουμε νέους δρόμους στις ευρωπαϊκές αγορές».