Σε λειτουργία το Ειδικό Δημοτικό και τα βιοκλιματικά σχολεία
ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Σ. ΧΙΟΝΙΔΗΣ
«Με τη λειτουργία τριών νέων βιοκλιματικών σχολείων και παράλληλα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου δίνουμε οριστική λύση στις ανάγκες της Κατερίνης για σχολική στέγη». Αυτό σημείωσε σε δήλωσή του κατά την έναρξη του καθιερωμένου αγιασμού σχολείων της πόλης, στο πλαίσιο της νέας σχολικής περιόδου, ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης.Αγιασμός στο 18Ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Ειδικότερα, ο κος Χιονίδης επισκέφθηκε το 18ο Δημοτικό Σχολείο, στο Βατάν και το Ειδικό Δημοτικό σχολείο στη Γανόχωρα. Ο Δήμαρχος, ευχήθηκε σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά σημειώνοντας ότι η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να αντιμετωπισθεί με δημιουργική συνεργασία, ενώ, όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «Χαίρομαι ιδιαίτερα, που ένα όνειρο ετών έγινε πραγματικότητα. Ο Δήμος έχει δημόσια σχολεία που είναι καλύτερα και από τα καλύτερα ιδιωτικά. Αυτό πλέον είναι γεγονός. Είναι χαρακτηριστικό ότι, εδώ, κάθε τάξη έχει 15 -17 παιδιά και αυτό αποτελεί άθλο».
Επιπλέον, όπως υπογράμμισε ο Δήμαρχος: «Ούτε ένα προνήπιο μένει έξω από το εκπαιδευτικό μας σύστημα, εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική, που, καθιστά τον Δήμο μας, τον πρώτο Δήμο σε πανελλαδικό επίπεδο που το επιτυγχάνει. Παράλληλα, αναβαθμίζεται συστηματικά η περιοχή της Ενότητας – Επέκτασης Βατάν, με έργα που συμβάλλουν καθοριστικά στην αισθητή βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων, οι οποίοι αξίζουν πραγματικά όλες αυτές τις παροχές. Πιο συγκεκριμένα, έργα που αναμόρφωσαν ριζικά την περιοχή αφορούν διανοίξεις οδών, κατασκευή πεζοδρομίων, κρασπεδώσεις, ασφαλτοστρώσεις κ.α. Καλή χρονιά σε όλους και ευλογημένη».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής του σχολείου Ευάγγελος Δροσούνης ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Κατερίνης «και όλους όσοι συνέβαλαν να ολοκληρωθεί, να εξοπλιστεί και να λειτουργήσει το νέο διδακτήριο», ενώ ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας Νικόλαος Κραγιόπουλος έκανε λόγο «για ένα σχολείο με ιδανικές συνθήκες ως προς το χώρο και τον αριθμό των μαθητών, στο οποίο οι εκπαιδευτικοί καλούνται να καταθέσουν την ψυχή τους στο δρόμο των μικρών μαθητών προς τη γνώση». Στον αγιασμό παρέστησαν επίσης, ο πρόεδρος του ΟΠΠΑΠ Θεόδωρος Παυλίδης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Γεώργιος Κυριακίδης, Σταύρος Ανανιάδης, ενώ αμέσως μετά το πέρας της τελετής ο Δήμαρχος περιηγήθηκε μαζί με τους μικρούς μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς στις εγκαταστάσεις του νέου σχολείου.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σάββας Χιονίδης: «Επενδύουμε στην παιδεία και συμβάλλουμε στην κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές ικανότητες»
Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος μετέβη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης στη Γανόχωρα, ένα σχολείο πρότυπο για όλη την Ελλάδα, που αφορά τα παιδιά με ειδικές ικανότητες.
Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος:«Ο Δήμος Κατερίνης επενδύει στην παιδεία και αυτό αποδεικνύει η λειτουργία του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης στη Γανόχωρα, που καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με ειδικές ικανότητες και συμβάλει απτά στην κοινωνική τους ένταξη».
Η Διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σύλβια Δεληγιαννίδου εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς τον Δήμο Κατερίνης και προσωπικά προς τον Δήμαρχο Σάββα Χιονίδη «για τα μέσα και τις δυνατότητες που έδωσε», προκειμένου όπως είπε «στη συνέχεια εμείς, οι εκπαιδευτικοί να δώσουμε την επιστημονική μας κατάρτιση, για να συνεχίσουμε το έργο προς όφελος των παιδιών μας».
Όπως προαναφέρθηκε άνοιξαν επίσης σήμερα τη λειτουργία τους, τόσο το 17ου Σχολείο στην Επέκταση Ευαγγελικών – περιοχή της Αγίας Άννας και του 19ου στην περιοχή Εθνικού Σταδίου (πλησίον Ιερού Ναού Τιμίου Σταυρού), ενώ γενικότερα, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι εκπροσώπησαν τον Δήμο Κατερίνης στην έναρξη λειτουργίας όλων των σχολικών συγκροτημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, στο πλαίσιο της προετοιμασίας των σχολικών κτιρίων, ο Δήμος Κατερίνης προέβη σε μια σειρά εργασιών στη διάρκεια του καλοκαιριού, προκειμένου να καλύψει επαρκώς το σύνολο των αναγκών στις σχολικές μονάδες του Δήμου. Τα συνεργεία έδωσαν προτεραιότητα στα θέματα υγιεινής, ασφάλειας και λειτουργικότητας.