Ο Οκτώβρης έχει ανακηρυχθεί σε μήνα πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού – ένα συμβολικό χρονικό πλαίσιο για ένα από τα σημαντικότερα πλήγματα της γυναικείας υγείας.

Επιθυμώντας να προσφέρει στο σκοπό με διαφορετικό και πιο πρακτικό τρόπο, ξεφεύγοντας από τα συλλεκτικά προϊόντα με την κλασική ροζ κορδέλα, η H&M έκανε κάτι μοναδικό στην ιστορία της: λάνσαρε μια σειρά σουτιέν για γυναίκες που επέζησαν από τον καρκίνο του στήθους.

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι η έμπνευση για τη συλλογή ήρθε από μία εργαζόμενη στα H&M, η οποία πέρασε καρκίνο του στήθους και, μετά την εμπειρία της, ήταν αδύνατο να βρει όμορφα και πρακτικά σουτιέν για την περίπτωσή της.

Η συλλογή φέρει το όνομα «Close to my heart» (Κοντά στην καρδιά μου) και περιλαμβάνει τρεις διαφορετικούς τύπους σουτιέν- ένα bralette, ένα αθλητικό και ένα soft cup χωρίς ενίσχυση, σε γήινες αποχρώσεις και κατασκευασμένα από ευγενικά στο δέρμα υλικά όπως η δαντέλα και η μικροϊνα.

Εκτός από την ιδιαίτερη συλλογή, το αμερικάνικο H&M θα συγκεντρώνει έσοδα από την κάθε αγορά που γίνεται τον Οκτώβρη, για την Αντικαρκινική εταιρεία.

Πηγή: womantoc.gr