Βροχή έφταναν στον «Ντελάλη», κατά τη διάρκεια των χιονοπτώσεων και της κακοκαιρίας, τα παράπονα για την έλλειψη ενημέρωσης από την πλευρά του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πιερίας για τα δρομολόγια των λεωφορείων.

Πολλοί, λοιπόν, ήταν εκείνοι που εξέφρασαν τις διαμαρτυρίες τους, καθώς δεν είχαν να αντιμετωπίσουν μόνο τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και την αγωνία τους για το αν θα ταξιδέψουν.

Κι αυτό γιατί όσες φορές κι αν προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ για να ενημερωθούν για το αν θα πραγματοποιηθούν συγκεκριμένα δρομολόγια, έπεσαν πάνω σε… «τοίχο», αφού κανείς δεν σήκωνε το τηλέφωνο αλλά έβγαινε τηλεφωνητής, στον οποίο όμως υπάρχουν τα κανονικά δρομολόγια.

Μάλιστα, υπήρξαν και περιπτώσεις που κάποιοι υποχρεώθηκαν εν μέσω χιονόπτωσης, ακόμη κι αν βρίσκονταν σε άλλο σημείο της Πιερίας, να πάρουν το όχημά τους και να μεταβούν οι ίδιοι μέχρι τα ΚΤΕΛ στην Κατερίνη για να ενημερωθούν.

Και όπως είναι φυσικό, τα συναισθήματά τους ήταν μόνο αγανάκτηση και οργή για την ταλαιπωρία τους και για την δυσλειτουργία ενός φορέα που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες του νομού και που ειδικά τέτοιες δύσκολες μέρες θα έπρεπε να λειτουργεί «ρολόι».