Συνεχίζονται οι στοχευμένες δράσεις της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας με απώτερο σκοπό τον επανακαθορισμό της θέσης της Πιερίας στην τουριστική βιομηχανία με τη δημιουργία ενός διακριτού, ελκυστικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα συνδέεται με την ταυτότητα της περιοχής και θα ενσωματώνει την εικόνα της, σύμφωνα και με τη στρατηγική που έχει χαράξει ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και πάντα σε συνεργασία με την Θεματική Αντιπεριφέρεια Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας.

 

 

Υπό το συντονισμό του Γραφείου Πρσκυνηματικών Περιηγήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος έχουν ολοκληρωθεί τα γυρίσματα  δίγλωσσου ντοκιμαντέρ για τα Προσκυνήματα της Πιερίας καθώς και η δημιουργία επιμέρους βίντεο μικρότερης διάρκειας με θεματικές ενότητες, όπως η μοναστηριακή γαστρονομία, τα μοναστηριακά προϊόντα, η «πορεία του Αποστόλου Παύλου στην Πιερία» µε σκοπό την ευρεία διάδοση στο διαδίκτυο, στα κοινωνικά δίκτυα, στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.

Ταυτόχρονα ολοκληρώνεται σύντομα η έκδοση του βιβλίου πρακτικών της επιστημονικής ημερίδας που έγινε με αφορμή τη συμπλήρωση 160 ετών από την ίδρυση της Ενορίας Θείας Αναλήψεως και 40 ετών από τη θεμελίωση του σημερινού Καθεδρικού Ναού, που θα συμβάλλει στην αναγέννηση του πνευματικού βίου του τόπου και θα αναδείξει τον καθοριστικό και σπουδαίο ρόλο που έχει διαδραματίσει η Ενορία Θείας Αναλήψεως στο ιστορικό γίγνεσθαι της πόλεως  και στην πορεία του λαού της Κατερίνης.

Τέλος στον τομέα του θρησκευτικού-προσκυνηματικού τουρισμού η Π.Ε. Πιερίας έχει δρομολογήσει την παραγωγή ιστορικού και φωτογραφικού λευκώματος με τα Προσκυνήματα της Πιερίας και την προμήθεια και η εγκατάσταση εξωτερικού διαδραστικού σταθμού πληροφόρησης και προβολής (infokiosk) στο προαύλειο του Καθεδρικού Ιερού Ναού Θείας Αναλήψεως Κατερίνης και στον αύλειο χώρο του Μητροπολιτικού Μεγάρου.

 

 

Παράλληλα, το Γραφείο Τουρισμού της Π.Ε. Πιερίας έχει δρομολογήσει την επανεκτύπωση και βελτιστοποίηση του καλαίσθητου τουριστικού εντύπου με τίτλο «Pieria-Greece ΟLYMPUS RIVIERA» σε έξι γλώσσες ενώ σχεδιάζεται ειδικό δίγλωσσο έντυπο με ενσωματωμένο διαδραστικό χάρτη για τις ορεινές διαδρομές των Πιερίων και της ευρύτερης περιοχή του Ελατοχωρίου.

Επιπλέον η  Π.Ε. Πιερίας θα συμμετάσχει στην νέα διαδικτυακή μορφή των γνωστών και  καταξιωμένων εκθέσεων του Λονδίνου (WTM) και της Βαρκελώνης (ΙΒΤΜ, συνεδριακού τουρισμού) σύμφωνα και με την επιστολή του  Γενικού  Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη προς την Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου.

Όλες οι παραπάνω δράσεις θα αποτελέσουν αναγκαία διαχειριστικά εργαλεία για μια ισόρροπη και αποτελεσματική προώθηση του τουρισμού, θα ενισχύσουν τη διαφοροποίηση της τουριστικής επωνυμίας της Πιερίας με διάφορες εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ορειβατικός, θρησκευτικός, κλπ, έναντι άλλων τουριστικών προορισμών. Συμπληρωματικά θα εμπλουτίσουν το συνολικό τουριστικό προϊόν της Πιερίας και θα βελτιώσουν  τη γενικότερη τουριστική εικόνα του νομού τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

 

 

Με αφορμή όλες τις παραπάνω πρωτοβουλίες της Π.Ε. Πιερίας η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η  βιώσιμη ανάπτυξη και η στοχευμένη προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών εμπειριών, προσφορότερες επικοινωνιακές επιλογές ενίσχυσης της επισκεψιμότητας των τουριστικών προορισμών, υιοθέτηση αρχών αειφορίας και λειτουργικής διασύνδεσης της τουριστικής ανάπτυξης με το περιβάλλον και την πολιτιστική λαογραφική κληρονομιά μας  θα αποτελέσουν το τουριστικό μας story την επόμενη ημέρα της σημερινής υγειονομικής κρίσης της πανδημίας».

Στόχος της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας  είναι να συνθέσει ένα δυνατό τουριστικό προϊόν που να  έχει τη δυναμική να καταλάβει σημαντική θέση στον τουριστικό χάρτη, προκειμένου ο  τομέας του τουρισμού να ανακάμψει σημαντικά και να ξεπεράσει τη σημερινή δυσμενή συγκυρία λόγω της πανδημίας, συνεισφέροντας στην τοπική οικονομία, στην απασχόληση και στην προβολή του τόπου , τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

 

 

(Δελτίο τύπου)