Μέχρι πού μπορεί να φτάσει κανείς για να προσληφθεί σε μία δουλειά; Έχετε βρει τη δουλειά των ονείρων σας αλλά φοβάστε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος; Καθώς θα στέλνετε το βιογραφικό σας και τη συνοδευτική επιστολή, μπορείτε να κάνετε κάτι τρελό για να κερδίσετε την προσοχή του υπεύθυνου προσλήψεων.

Δείτε τι έκαναν πέντε άνθρωποι για να υπερτερήσουν των άλλων πιο παραδοσιακών υποψηφίων. Είναι τόσο «τρελοί» και τόσο δημιουργικοί που δεν κέρδισαν απλώς την προσοχή της εταιρείας αλλά και ταυτόχρονα του διαδικτύου.

 

1. Σχεδίασε ένα βιογραφικό φτιαγμένο από Lego

 

 

Είναι άλλο πράγμα να κάνεις μια λίστα με την εμπειρία σου στη γραφιστική και τη δημιουργική σου ικανότητα στο βιογραφικό σου, αλλά είναι πολύ πιο εύστοχο να κάνετε ένα άλμα από τις απλές λέξεις στις οπτικές απεικονίσεις. Ο Leah Bowman το ενστερνίστηκε αυτό.

Αντί να υποβάλει ένα κλασικό βιογραφικό έστειλε εξατομικευμένα πακέτα από σετ Lego προτρέποντας τους πιθανούς υπεύθυνους προσλήψεων να «κατασκευάσουν τον τέλειο εκπαιδευόμενο υπεύθυνο πελατών»

Και όπως φάνηκε αυτό δούλεψε: Το Κολέγιο Northwestern του εξασφάλισε τη θέση του εκπαιδευόμενου – και αργότερα πλήρους απασχόλησης εργασία – στο χώρο της διαφήμισης στο Σικάγο.

 

2. Έφτιαξε ένα διαδραστικό video

 

 

Ίσως να μην είστε εξοπλισμένοι για να φτιάξετε τα Lego, ένα video όμως;

Τα βιογραφικά μπορεί συχνά να είναι δύσκολο να ολοκληρωθούν και ενίοτε δείχνουν απρόσωπα. Για το λόγο αυτό, ο Graeme Anthony αποφάσισε να φτιάξει ένα βιογραφικό υπό τη μορφή διαδραστικού video. Το video του περιλαμβάνει διαφορετικές ενότητες και links όπως “About Me,” “Portfolio,” καθώς επίσης και ένα “Timeline.”

Έστειλε το video σε διάφορους υπεύθυνους προσλήψεων – και φαίνεται πως η προσπάθειά του να κάνει τη δουλειά τους λίγο πιο ενδιαφέρουσα απέδωσε καρπούς. Δέχτηκε πολλαπλές συνεντεύξεις, μια προσφορά για δουλειά και 400000 views στο YouTube. Από τότε έχει εργαστεί σε αρκετές θέσεις στον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων και των Social Media.

 

3. Αγόρασε μια διαφήμιση της Google

 

Πώς θα σας φαινόταν αν σας έλεγα πως 6 δολάρια θα μπορούσαν να σας βρουν δουλειά;

Λοιπόν, αυτό έκανε ο Alec Brownstein. Αγόρασε ένα Google Ad, στοχευμένο σε ονόματα αρκετών στελεχών της Διαφήμισης , ένας εκ των οποίων ήταν ο Ian Reichenthal. Ο τελευταίος αναζήτησε με το Google το όνομά του και βρήκε προσαρμοσμένη σε αυτό την εν λόγω διαφήμιση. Ο Reichenthal του έδωσε την ευκαιρία να περάσει από συνέντευξη και το αποτέλεσμα ήταν να του προσφέρει δουλειά στη διαφημιστική του εταιρεία.

Από τότε ο Brownstein έχει κάνει εξαιρετικά πράγματα. Σύμφωνα με το προφίλ του στο LinkedIn (όπου είναι πασιφανής η χιουμοριστική του προσέγγιση στην αναζήτηση εργασίας), αυτή τη στιγμή είναι Διευθυντής Δημιουργικού στο Dollar Shave Club.

 

4. Μιμήθηκε την ιστοσελίδα του εργοδότη

 

 

Πώς πιάνει κανείς δουλειά σε ένα τόσο δημοφιλές μέρος όπως είναι το Pinterest; Δείχνοντας ότι ξέρει τη σελίδα και από την καλή και από την ανάποδη.

Η Jeanne Hwang Lam έφτιαξε ένα εκτενές CV για το Pinterest στο Pinterest. Δημιούργησε ένα βιογραφικό καρφιτσώνοντας διαφορετικές εικόνες μαζί, με διαφορετικές ενότητες, όπως “fit,” “passion,” “experience,” και “rockstar skills.” Επενδύοντας τόσο χρόνο κόβοντας και ράβοντας μια αίτηση αποκλειστικά για το Pinterest, έδειξε πως πραγματικά ήθελε πάρα πολύ να βρίσκεται εκεί. Αν και δεν κατάφερε να δεχτεί προσφορά από εκεί, οι δημιουργικές της προσπάθειες δεν ήταν άκαρπες, καθώς μια ιστοσελίδα που ασχολείται με τα Analytics του Pinterest και λέγεται Pintics, της πρόσφερε μια θέση. Μετά την αποφοίτησή της από το Harvard, η Hwang έλαβε εντυπωσιακούς ρόλους στον κλάδο του Marketing σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες startup, συμπεριλαμβανομένης της Shapeways.

 

5. Αγόρασε μια πινακίδα

 

 

Αν όλα τα υπόλοιπα αποτύχουν, αγοράστε μια πινακίδα.

Ο Adam Pacitti, απόφοιτος του 2012, έκανε αιτήσεις σε 250 διαφορετικές εταιρείες. Όντας άνεργος αποφάσισε να λανσάρει την εταιρεία “Employ Adam”. Αγόρασε ακόμη και την πινακίδα που απεικονίζεται πιο πάνω – και αυτό δούλεψε. Του απόφερε 60 συνεντεύξεις και μια δουλειά. Από τότε τα δημιουργικά του project έχουν προβληθεί στα BBC, CNN, CBS και σε άλλα μέσα.

Οπότε, αν το βιογραφικό σας είναι ανιαρό, αναθεωρήστε και γίνετε δημιουργικοί. Μην κάνετε απλά κάτι. Δημιουργήστε αυτό ακριβώς που θα επιδείξει τις δεξιότητες και τα ταλέντα σας, αλλά και το αν ταιριάζετε στην εταιρεία που σας ενδιαφέρει.

 

Πηγή: newmoney.gr