Περισσότεροι από 350 εκθέτες από 16 χώρες συμμετέχουν στις εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma, τις οποίες αναμένεται να επισκεφτούν 230 εμπορικοί επισκέπτες (εισαγωγείς, διανομείς, προμηθευτές κλπ) από 32 χώρες, ενώ εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν περισσότερα από 4.000 εμπορικές συναντήσεις.

Οι δύο εκθέσεις διοργανώνονται 21-24 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο της ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη με στόχο να προβάλλουν «τα καλύτερα delicatessen τρόφιμα και τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς» όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της ΔΕΘ Helexpo Τάσος Τζήκας.

«Το εκθεσιακό μας ημερολόγιο για το 2020 δίνει μεγάλη έμφαση στην πρωτογενή παραγωγή, σε κλάδους όπου η Ελλάδα διαχρονικά δεν έχασε ποτέ το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κυριάκος Ποζρικίδης.

Στην έκθεση δίνουν το «παρών» οκτώ περιφέρειες (Κ. Μακεδονίας, Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης, Ιονίων Νήσων, Β. Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Δ. Μακεδονίας και Θεσσαλίας) και ο δήμος Καλαμάτας που θα παρουσιάσει το μεσσηνιακό ελαιόλαδο, μέσα από εκδηλώσεις γευσιγνωσίας.

 

Μοντέρνο μπακάλικο

Στο χώρο του περιπτέρου 9 δημιουργήθηκε ένα μοντέρνο μπακάλικο, με ειδικά σταντ για γευστικές δοκιμές. Στο περίπτερο 8 θα λειτουργεί θεματικό σαλόνι για το κρασί και το τυρί, όπου μέσα από 10 ωριαίες εκδηλώσεις θα παρουσιαστούν κρασιά και αποστάγματα, σε συνδυασμό με τυροκομικά, τουρσιά, αλείμματα κλπ.
Στο ίδιο περίπτερο θα λειτουργεί και σαλόνι μπίρας, όπου θα παρουσιάζονται προϊόντα μικροζυθοποιίας και συνδυασμοί με αλλαντικά και άλλα συνοδευτικά.

Παράλληλα θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο συνέδριο για αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά και τις ελληνικές υπερτροφές.

Στην Artozyma θα πραγματοποιηθεί το 4ο πρωτάθλημα ψωμιού με έξι ομάδες από όλη την Ελλάδα που θα διαγωνιστούν επί τρεις μέρες. Επίσης θα αναδειχθεί το ελληνικό ψωμί πινακωτή.

Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής που θα διοργανώσει η Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος, με κορυφαίους pastry chefs στο ρόλο της κριτικής επιτροπής. Από αυτό τον διαγωνισμό θα προκύψει η «Εθνική Ελλάδος Ζαχαροπλαστών» που θα εκπροσωπεί τη χώρα μας σε διεθνείς διαγωνισμούς.

Επίσης θα πραγματοποιηθεί ένα φόρουμ για τα «προϊόντα χωρίς» (χωρίς γλουτένη, λακτόζη, ζωικά υποπροϊόντα κλπ).