Τι απαντά η Cosmote για το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης
Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων αποτελεί καθημερινότητα παγκοσμίως για όλα τα συστήματα τεχνολογίας εταιρειών, οργανισμών και θεσμών, αναφέρει η Cosmote σε ανακοίνωσή της
Η COSMOTE εφάρμοζε και εφαρμόζει όλα τα διαθέσιμα μέτρα για τη θωράκιση των υποδομών αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία σχετικά με την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης.
Όπως αναφέρει η COSMOTE η ίδια ανίχνευσε την κυβερνοεπίθεση, έλαβε όλα τα αναγκαία μέτρα και ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή τις αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται. Όπως αναγνωρίζει και η Αρχή, η εταιρεία συνεργάστηκε πλήρως μαζί της και έλαβε μέτρα για την αντιμετώπιση του περιστατικού.
Από την πλευρά των πελατών, δεν χρειάστηκε και δεν χρειάζεται να γίνει καμία ενέργεια. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός της.
Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων αποτελεί καθημερινότητα παγκοσμίως για όλα τα συστήματα τεχνολογίας εταιρειών, οργανισμών και θεσμών. Ο Όμιλος ΟΤΕ αποκρούει κάθε μήνα πάνω από 500.000 κακόβουλες επιθέσεις τρίτων σε συστήματα.
Πηγή: in.gr