Τα μπιφτέκια είναι νομίζω τα αγαπημένα μικρών και μεγάλων. Όταν όμως φτιάχνονται με αγνά, σπιτικά υλικά και προπαντός με φρέσκα μυρωδικά του κήπου μας, τότε γίνονται απλά ακαταμάχητα!

TIPS

  1. Αν προσέξατε δεν τα συνοδεύω ούτε με πατάτες αλλά ούτε και με ψωμί, αφού πρόσθεσα την πολύ θρεπτική βρώμη για να τα φτιάξω. Πιστεύω ότι μια σαλάτα είναι η ιδανικότερη για να τα απολαύσουμε αφού έχουμε μπει για τα καλά στην καλοκαιρινή περίοδο.
  2. Το σελήνιο και η βιταμίνη Ε που υπάρχουν στη βρώμη ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό σύστημα και το βοηθούν να αντιμετωπίσει πιθανές βακτηριδιακές λοιμώξεις. Επιπλέον ο ψευδάργυρος που βρίσκεται στη βρώμη βοηθά στο μεταβολισμό, την επούλωση πληγών και στην ανάπτυξη νέων κυττάρων.
  3. Περιέχει επίσης την υψηλότερη συγκέντρωση πρωτεϊνών σε σχέση με άλλα σιτηρά. Εκατό γραμμάρια βρώμης περιέχει τη διπλάσια ποσότητα πρωτεϊνών σε σχέση με 100 γρ. σιτάρι ή νιφάδες καλαμποκιού. Επίσης, η ποιότητα της πρωτεΐνης είναι ανώτερη από την ποιότητα της πρωτεΐνης που βρίσκεται στο σιτάρι ή άλλα δημητριακά.
  4. Η βρώμη μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειώσει τις πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου του μαστού και καρκίνου του παχέος εντέρου.