Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού στην 4η Διακρατική Δραστηριότητα Σχεδίου Σχολικών Ανταλλαγών ERASMUS+ ΚΑ229
Στα πλαίσια του σχεδίου Σχολικών Ανταλλαγών Erasmus+ ΚΑ229 με τίτλο: «Be the change… you want to be!» που συντονίζει για τα σχολικά έτη 2018-19 και 2019-20, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού και συμμετέχουν σχολεία από την Ιταλία, την Ισπανία, την Κροατία, τη Λιθουανία και την Ρουμανία, πραγματοποιήθηκε από 31 Οκτωβρίου μέχρι και 5 Νοεμβρίου 2019 στην πόλη Santa Cruz της Τενερίφης – Ισπανίας η 4η Διακρατική Δραστηριότητα.
Στη δραστηριότητα συμμετείχαν 22 εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία οι οποίοι υλοποίησαν τις δραστηριότητες που προέβλεπε το πρόγραμμα που ετοίμασε το σχολείο CEIP TAGOROR της Τενερίφης.
Κατά τη διάρκεια της 4ης Διακρατικής Δραστηριότητας πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις περιβαλλοντικού, ιστορικού και πολιτιστικού χαρακτήρα σε διάφορες περιοχές της Τενερίφης (στην πρωτεύουσα Σάντα Κρουζ, στο ηφαίστειο Τέιντε και στο Διεθνές Κέντρο αστρονομίας και αστροφυσικής, στο εθνικό πάρκο Las Cañadas, στην πόλη – μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς La Laguna, σε μνημεία της φύσης – Dragon Tree, κ.ά.).
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ακόμη επίσημη υποδοχή στο Δημαρχείο της Σάντα Κρουζ από τη Δήμαρχο Patricia Hernández, καθώς και υποδοχή από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς στις εγκαταστάσεις του σχολείου CEIP TAGOROR.
Τα εταιρικά σχολεία αντάλλαξαν καλές πρακτικές που εφάρμοσαν στη μέχρι τώρα υλοποίηση και εφαρμογή του προγράμματος, αξιολόγησαν την πορεία του σχεδίου, παρουσίασαν τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών τους και προγραμμάτισαν τις επόμενες δράσεις μέχρι και την ολοκλήρωση του σχεδίου.
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν τις αίθουσες διδασκαλίας όπου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς και να παρακολουθήσουν τον τρόπο διδασκαλίας που εφαρμόζεται στα σχολεία της Ισπανίας, καθώς και τα μέσα και υλικά που χρησιμοποιούνται.
Η 4η Διακρατική συνάντηση – δραστηριότητα στην Τενερίφη της Ισπανίας ήταν για όλους τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς μια πολύ σημαντική εμπειρία. Όλες οι δράσεις στόχευαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις για την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη (βασικοί άξονες του σχεδίου), να αναπτύξουν οι συμμετέχοντες/χουσες εκπαιδευτικοί δεξιότητες συνεργασίας, με διαφορετικές και πολυπολιτισμικές ομάδες και να ασχοληθούν με νέες μεθόδους διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης.
Οι αντιπροσωπείες των εκπαιδευτικών επέστρεψαν την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2019 στις πατρίδες τους και τα σχολεία τους για να εφαρμόσουν αλλά και να μεταδώσουν τις νέες γνώσεις και εμπειρίες.
Ο Διευθυντής
Δημήτριος Χλεμές