Scroll to top

Το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης στα Άδανα τηςΤουρκίας στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού προγράμματος ΚΑ2


- 18 Νοεμβρίου 2019

  •  

    Το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης στο πλαίσιο του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ2 με τίτλο «Together to improve our future!» οργάνωσε και υλοποίησε  εκπαιδευτική επίσκεψη στην Τουρκία, και συγκεκριμένα στην πόλη Άδανα (Adana).

    Στο πρόγραμμα, το οποίο διήρκησε από τις 11/11 έως και 15/11/2019, συμμετείχαν τρεις καθηγητές και τέσσερις μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης. Στο εν λόγω πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία και την Ιταλία. Η υποδοχή όλων των συμμετεχόντων του προγράμματος έγινε από το σχολείο «Saniye Husamettin Ozaltin», που έχει έδρα τα Adana της Τουρκίας.

     

     

    Οι στόχοι της συνάντησης – επίσκεψης περιγράφονται συνοπτικά  ως εξής:

    -Συνάντηση συντονιστών  για την συνολική διαχείριση του προγράμματος, προώθηση του προγράμματος, διάχυση αποτελεσμάτων, αρμοδιότητες κάθε χώρας.Σχεδιασμός των κοινών δραστηριοτήτων μαθητών και καθηγητών  του 1ου έτους  του προγράμματος

    -Παρουσίαση (Powerpointκαι βίντεο) όλων των χωρών, των πόλεων και των σχολείων που συμμετέχουν το πρόγραμμα.

    -Οι μαθητές των συμμετεχόντων χωρών δημιούργησαν το logoτου προγράμματος και λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα (facebookκαι instagram).

    -Σχεδιασμός της επόμενης συνάντησης στην Ιταλία.

    -Αξιολόγηση της πρώτης συνάντησης με συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές και καθηγητές των συμμετεχόντων χωρών.

    Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην Τουρκία οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης συμμετείχαν σε μια σειρά εκπαιδευτικών και πολιτιστικών δράσεων. Πιο συγκεκριμένα:

    – Ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολικής μονάδας φιλοξενίας και συζήτησαν με καθηγητές και μαθητές. Οι μαθητές της χώρας υποδοχής παρουσίασαν μουσική εκδήλωση με παραδοσιακή μουσική και τραγούδια.

    – Οι καθηγητές συμμετείχαν σε  σεμινάριο με ομιλητή  ψυχολόγο – παιδαγωγό σχςτικά με τα μαθησιακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στις σχολικές μονάδες στην  χώρα υποδοχής, καθώς και τον ρόλο των γονέων αλλά και των καθηγητών στην επίλυση αυτών των προβλημάτων.

    – Επισκέφτηκαν ιστορικά κτίρια και μνημεία των Αδάνων  και γνώρισαν την ιστορία της περιοχής.

    – Πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Προϊστάμενο Εκπαίδευσης  και τον Προϊστάμενο της Τουριστικής Υπηρεσίας Αδάνων.

    – Πραγματοποίησαν πολιτιστική επίσκεψη στην πόλη Ταρσό στην οποία γεννήθηκε ο Απόστολος Παύλος και στην γειτονική πόλη Μερσίνη.

    – Πραγματοποίησαν επίσκεψη στην πόλη Göreme της Καπαδοκίας. Στο Γκιόρεμε βρίσκεται το Υπαίθριο Μουσείο (Goreme Open – Air Museum), που συγκαταλέγεται στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Πρόκειται για μια  έκταση που αποτελείται  από εντυπωσιακούς σχηματισμούς βράχων, μερικώς διαβρωμένων, γεμάτη σπηλιές και περάσματα που οδηγούν σε εκκλησίες και αίθουσες συνεστιάσεων.

    Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την σχετική απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης (certificate) στους συμμετέχοντες και την ανανέωση του ραντεβού των εταίρων στην Ιταλία, όπου θα πραγματοποιηθεί η επόμενη εκπαιδευτική συνάντηση.

     

  • Δείτε επίσης...

  • error: Το περιεχόμενο είναι προστατευμένο!