Το μεσημέρι οι ανακοινώσεις για τα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία
Σήμερα ανακοινώνει η κυβέρνηση το κλείσιμο των δημοτικών σχολείων, των νηπιαγωγείων και βρεφονηπιακών σταθμών, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν ακόμα περισσότερο οι μετακινήσεις.
Οι ανακοινώσεις θα γίνουν στο υπουργείο Υγείας στις 12:00, από την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια και τον υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο.
Χθες η συνεδρίαση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας δεν είχε ολοκληρωθεί κατά την τακτική ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας.
Οι λοιμωξιολόγοι ζητούν από την κυβέρνηση να κλείσει νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε όλη την επικράτεια.
Οι ειδικοί εισηγούνται να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία ειδικής αγωγής, όπως είχε γίνει και στο πρώτο lockdown. Ακόμη δεν είναι γνωστό τι θα γίνει με τους παιδικούς σταθμούς, που λειτουργούν με ευθύνη των δήμων και δεν περιλαμβάνονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Όπως εξήγησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ ο Αθανάσιος Τσακρής, καθηγητής μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μέλος της επιτροπής των εμπειρογνωμόνων Αθανάσιος Τσακρής, παρότι όπως ξέρουμε οι μικροί μαθητές δεν συμβάλλουν ιδιαίτερα στην εξάπλωση της επιδημίας, για τη συγκεκριμένη εισήγηση ρόλο έπαιξε η κινητικότητα που παρατηρείται γύρω από τη λειτουργία των σχολείων και αφορά, μεταξύ άλλων, γονείς και ηλικιωμένους, οπότε το μέτρο που προτείνουν μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κινητικότητας.
«Να μην ξεχάσουμε ότι αυτή τη φορά η κινητικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη σε αυτό το lockdown στη χώρα μας σε σχέση με αυτή που παρατηρήθηκε στο πρώτο για διάφορους λόγους λειτουργίας της οικονομίας» ανέφερε.
Η απόφαση των ειδικών συνέκλινε στο να κλείσουν τα σχολεία σε όλη τη χώρα γιατί αν και η Βόρεια Ελλάδα είναι στο «κόκκινο», είναι πολύ πιθανό τις επόμενες μέρες ο χάρτης να αλλάξει και παράλληλα είναι και ένα μήνυμα γενικότερα στην κοινωνία για το πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση, υπογράμμισε το μέλος της επιτροπής των εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας.