«Τρέχει» η δυναμική τουριστική καμπάνια του Δήμου Κατερίνης – «Ένας προορισμός, χιλιάδες επιλογές»
Πολυεπίπεδο πρόγραμμα επικοινωνίας «τρέχει» ο Δήμος Κατερίνης με στόχο την ανάδειξή του ως ασφαλούς και ιδανικού τουριστικού προορισμού όλο τον χρόνο. Με κεντρικά συνθήματα «Δήμος Κατερίνης: ένας προορισμός, χιλιάδες επιλογές» και «Κατερίνη ασφαλώς», η δυναμική τουριστική καμπάνια του Δήμου Κατερίνης, που επιμελείται η Αντιδημαρχία Τουρισμού και η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κατερίνης, προβάλλεται ανά το πανελλήνιο, στοχεύοντας κυρίως στον εσωτερικό τουρισμό λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, το φετινό καλοκαίρι. Ταυτόχρονα γίνονται προσεγγίσεις διατήρησης της αναγνωρισιμότητας της περιοχής μας στο εξωτερικό.
Γ. Νταντάμης: «Προβάλλουμε την ποικιλομορφία και ασφάλεια του τουριστικού προορισμού μας σε μια πολυεπίπεδη καμπάνια»
«Ο Δήμος Κατερίνης βρίσκεται παντού. Σε έντυπα, τηλεοπτικά δίκτυα, ραδιοφωνικούς σταθμούς, ηλεκτρονικές σελίδες και socialmedia», αναφέρει σε δηλώσεις του ο Αντιδήμαρχος Δόμησης και Τουρισμού, Πρόεδρος της Επιτροπής, Γιώργος Νταντάμης και σχολιάζοντας τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της τουριστικής καμπάνιας του Δήμου σημειώνει: «σε απόλυτη συμφωνία με τον Δήμαρχο Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο και σε διαρκή επαφή με επαγγελματίες του τουρισμού του τόπου μας,η καμπάνια μας, που έχει εγκριθεί από τον ΕΟΤ, είναι δυναμική και πολυεπίπεδη, δίγλωσση, προβάλλει την ποικιλομορφία και ασφάλεια του τουριστικού μας προϊόντος και στοχεύει για φέτος στην προβολή μας στην Ελλάδα αλλά και την αναγνωρισιμότητά μας στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα έχουμε πάντα στο μυαλό μας τις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες του Δήμου και το εύρος των αναγκών που πρέπει να εξυπηρετήσουμε σε πολλαπλά επίπεδα στο επόμενο διάστημα. Προχωράμε μεθοδικά και θέτουμε υλοποιήσιμους στόχους ευχόμενοι ότι με σταθερά βήματα θα δημιουργήσουμε πρόοδο και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα».
Η τουριστική προβολή
Έντυπα
Με στοχευμένο αφήγημα και αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες, ο Δήμος Κατερίνης προβάλλεται σε πανελλήνιας εμβέλειας έντυπα. Την Κυριακή, 26 Ιουλίου, η εφημερίδα «Καθημερινή» φιλοξενεί ολοσέλιδη καταχώριση του Δήμου Κατερίνης. Ταυτόχρονα, ο Δήμος θα προβληθεί και μέσα από την freepress έκδοση της εφημερίδας «Καθημερινή», στην αγγλική γλώσσα, η οποία θα διανεμηθεί σε μουσεία, ξενοδοχεία και άλλα κεντρικά σημεία με βασική επιδίωξη τουρίστες να γνωρίσουν την περιοχή μας για μια μελλοντική επιλογή.
Ακόμη, την Κυριακή 26 Ιουλίου, η εφημερίδα «Δημοκρατία» φιλοξενεί συνέντευξη του Δημάρχου Κατερίνης Κ. Κουκοδήμου και ολοσέλιδη καταχώριση προβολής του Δήμου. Επίσης, υπήρξε ολοσέλιδη καταχώριση στο ένθετο «Διακοπές» του Βήματος της Κυριακής, στις 28 Ιουνίου.
Οπτικοακουστικό υλικό, (τηλεοπτική – ραδιοφωνική καμπάνια – ηλεκτρονικός τύπος – socialmedia)
Ο Δήμος Κατερίνης προχώρησε στη δημιουργία σύγχρονου και στοχευμένου οπτικοακουστικού υλικού (τηλεοπτικό σποτ και διαμόρφωσή του για προβολή στα socialmedia καθώς και ραδιοφωνικό σποτ),το οποίο προβάλλεται ανά την Ελλάδα σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και ηλεκτρονικές ενημερωτικές σελίδες.
Δείτε το τηλεοπτικό σποτ του Δήμου:
Ακόμη, στις 18 Ιουλίου, προβλήθηκε από το Star Channel, το ειδικό αφιέρωμα στον Δήμο Κατερίνης της εκπομπής «Γυρίσματα στην Ελλάδα», του οποίου οι συντελεστές φιλοξενήθηκαν στην περιοχή κατά τη διάρκεια των λήψεων.
Δείτε το αφιέρωμα του Star Channel:
Σημειώνεται ότι καθοριστικό ρόλο στην τουριστική καμπάνια έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Κατερίνης (Facebook Δήμου Κατερίνης και Δημοτικού Ραδιοφώνου Κατερίνης, Instagram, ιστοσελίδα του Δήμου) όπου αναπαράγεται όλο το υλικό της τουριστικής προβολής.
Συνεντεύξεις
Σε μεγάλη συχνότητα, ο Αντιδήμαρχος Δόμησης & Τουρισμού, Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δ. Κατερίνης, Γ. Νταντάμης, παραχωρεί συνεντεύξεις σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, πανελλαδικής, τοπικής και περιφερειακής εμβέλειας.
(Δελτίο τύπου)