Υπογράφηκε η σύμβαση για το δρόμο Βρύας-Ρητίνης
odelalis,
29 Δεκεμβρίου, 2016
2 λεπτά ανάγνωσης
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΟ 2ο ΧΛΜ
Την εργολαβική σύμβαση, ποσού 642.977,00 ευρώ (με 24% ΦΠΑ), του έργου «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΟ 2ο ΧΛΜ. ΤΗΣ 15ης ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΒΡΥΑΣ-ΡΗΤΙΝΗΣ» υπέγραψε η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κ. Σοφία Μαυρίδου, την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016, στο γραφείο της, στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.
Το έργο προϋπολογισμού μελέτης 1.200.000,00€ (με ΦΠΑ 24%) έχει ως αντικείμενο την αντιμετώπιση κατολισθήσεων στο 2ο χλμ της επαρχιακής οδού Βρύας-Ρητίνης και χρηματοδοτείται από το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΔ ΙΔΙΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΤΕΛΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) της ΠΕ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΕΤΟΥΣ 2016 με κωδικό έργου 2131ΠΙΕ003ΙΔΠ15.
Ικανοποιημένη εμφανίζεται η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, που επισημαίνει τη σπουδαιότητα του έργου για την Πιερία αλλά και την ανάγκη άμεσης εκτέλεσής του με γνώμονα τη διευκόλυνση των ασφαλών μετακινήσεων της τοπικής και όχι μόνο κοινωνίας αλλά και τη βελτίωση της καθημερινότητάς του πληθυσμού.«Η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας θα παραδώσει στους πολίτες και επισκέπτες της Πιερίας μια οδό σύγχρονη με όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας και λειτουργίας», ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας. Ο Περιφερειακός Σύμβουλος, Στέφανος Μπιτόπουλος, δήλωσε ότι ολοκληρώνεται ένα σημαντικό έργο οδοποιίας δίνοντας την οριστική επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος της περιοχής.
Το έργο θα αποκαταστήσει το σοβαρό πρόβλημα που προκάλεσε η κατολίσθηση στο 2ο χλμ της 15ΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΒΡΥΑΣ – ΡΗΤΙΝΗΣ. Η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας με τα συνεργεία της το προηγούμενο διάστημα, πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης του οδοστρώματος διασφαλίζοντας την κυκλοφορία στο σημείο αυτό.
Συνοπτικά, οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνουν την κατασκευή στραγγιστηρίου μήκους 160 μ ανάντι της οδού, τοίχου αντιστήριξης μήκους 54 μ. που θεμελιώνεται σε κεφαλόδεσμο επί 34 φρεατοπασσάλων Φ 800 μήκους 15 μ., ομάδας φρεατοπασσάλων από 22 πασσάλους, έκαστη, Φ800 μήκους 15 μέτρων με κεφαλόδεσμους τις τριγωνικές τάφρους μήκους 50 μ. πριν και μετά τον τοίχο αντιστηρίξεως, επενδυμένων τριγωνικών τάφρων κατά μήκος της οδού καθώς και δικτύου αγωγών απομάκρυνσης των υδάτων.