Scroll to top

Ζητείται Receptionist – Administrative assistant από το Panorama Inn Hotel


- 11 Ιουνίου 2020

  •  

     

    Το ξενοδοχείο Panorama Inn Hotel και Hotel Panorama στην Παραλία Κατερίνης εν όψη της καλοκαιρινής σεζόν ( Μάιο – Σεπτέμβριο ) αναζητά κοπέλες για πρωινή και απογευματινή εργασία για τη θέση της receptionist – βοηθού υπευθύνου διαχείρισης ξενοδοχείου.

    Προηγούμενη εμπειρία σε ανάλογη θέση επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη.

    Προϋπόθεση η πολύ καλή γνώση Αγγλικών, η γνώση χειρισμού Η/Υ καθώς και η εμπειρία στον εξυπηρέτηση πελατών.

    Η γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας, όπως και οι γνώσεις από bar και service θα συνεκτιμηθούν!!!

    Αναζητάμε υπεύθυνες κοπέλες, ευδιάθετες, με χαμόγελο και όρεξη για δουλειά, με ικανότητες multi tasking για αποδοτικότητα σε περιβάλλον ομαδικής εργασίας με συνέπεια και αξιοπιστία ακόμα και σε συνθήκες εργασίας υπό πίεση.

    Περίοδος εργασίας από Μάιο έως Σεπτέμβριο.

    Τόπος διαμονής: Κατερίνη

    Μεταφορικό μέσο επιθυμητό για την ευκολία μετακίνησης και την τήρηση των ωραρίων εργασίας.

    Μισθός ικανοποιητικός, ασφάλιση, tips & bonus.

    Τηλ επικοινωνίας : 6976924753 και 2351063000.

    Υπεύθυνος:

    Kαραστέργιος Νικόλαος

    Website: www.panorama-inn.gr

    Είδος Εργασίας: Καλοκαιρινή απασχόληση

    Job Type: Full-time

    Experience:

    barista: 1 year (Preferred)
    receptionist: 1 year (Preferred)
    Education:

    High school or equivalent (Preferred)
    Location:

    Κατερίνη, Κεντρική Μακεδονία (Preferred)
    License:

    drivers (Preferred)
    Language:

    English – fluent (Preferred)

  • Δείτε επίσης...