P1014743Την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κονδυλίων που αφορούν τον Τουρισμό της Πιερίας και εγκρίθηκαν 100.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, στα πλαίσια της 2ης Πρόσκλησης του Τοπικού Προγράμματος Ν. Πιερίας του Άξονα 4 (Προσέγγιση Leader) ΠΑΑ 2007-2013 από την Πιερική Αναπτυξιακή μετά από πρόταση που υπέβαλε το ΕΒΕ Πιερίας ,συζήτησαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρακευή 1 Νοεμβρίου με φορείς του τουρισμού. Το κάλεσμα το έκανε το ΕΒΕ και ο πρόεδρος του Ηλίας Χατζηχριστοδούλου επιμένοντας σε αυτή τη σύσκεψη δηλώνοντας: « για να δουλέψουμε συλλογικά, διότι ο τουρισμός είναι ίσως η μόνη σοβαρή βιομηχανία που έχει απομείνει στον τόπο μας»
Το ΕΒΕ Πιερίας, κατάφερε να εξασφαλίσει 100.000 ευρώ. Το ποσό αναμένεται να διατεθεί σε μια σειρά στοχευμένων δράσεων οι οποίες θα ενισχύσουν το τουριστικό ρεύμα προς το νομό Πιερίας αναπληρώνοντας όσο είναι δυνατό, την «μειωμένη παρουσία» της Πιερίας στο τουριστικό έντυπο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τα λεγόμενα του προέδρου.
Για την υλοποίηση του έργου με προϋπολογισμό : 100.000 Ευρώ πλέον ΦΠΑ, έχει την υποχρέωση να αναλάβει το ΕΒΕ, συμμετοχή το 30% του έργου, προκειμένου να προβάλει και να προωθήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας.
Ο πρόεδρος παρουσιάζοντας την πρόταση του Επιμελητηρίου στο Leader, είπε ότι περιλαμβάνει την έκδοση και εκτύπωση εντύπου σε 50.000 αντίτυπα, τηλεοπτικό σποτ, δημιουργία «brand name», παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις, φιλοξενία δημοσιογράφων, αλλά και καταχωρίσεις σε περιοδικό αεροπορικής εταιρείας.
Επίση ο κος Χατζηχριστοδούλου, ζήτησε από τους τουριστικούς φορείς που συμμετείχανε στη σύσκεψη, εκτός από τη συμμετοχή τους στις προτάσεις και ιδέες, να συμμετάσχουν και οικονομικά για την υλοποίηση του προγράμματος καθώς όπως τους γνωστοποίησε πως το ΕΒΕ δεν μπορεί από μόνο του να καλύψει το ποσό των 30.000 ευρώ, που απαιτείται ως συμμετοχή.
Κάποιοι αντέδρασαν μόλις άκουσαν για οικονομική συμμετοχή των φορέων, λέγοντας μάλιστα χαριτολογώντας «κάθε φορά που ανεβαίνουμε τα σκαλιά του επιμελητηρίου φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσεις χιλιάρικο, πρόεδρε».
Στη σύσκεψη συμμετείχε και ο brand specialist Χρήστος Χέλμης ο οποίος επιμελήθηκε και το πολυσυζητημένο έντυπο «Very Macedonia». Μεταξύ άλλων έκανε λόγο για υπόθεση «σύνθετη» σε ότι αφορά την εξεύρεση Brand name, ειδικά όταν μια περιοχή δεν διαθέτει «μοναδικά χαρακτηριστικά», αλλά προσπαθεί να προωθήσει ένα «σύνθετο τουριστικό προϊόν».
Τέλος δεν έλειψαν και οι αντιπαραθέσεις, με αφορμή την άποψη της κας Αφροδίτης Λέϊνα να παραμείνει ως brand name το Olympus Riviera που το θεωρεί ιδιαίτερα επιτυχημένο και χρησιμοποιείται τα τελευταία είκοσι χρόνια. Επίσης θεωρεί επιτακτική ανάγκη τη δημιουργία πολιτιστικού οργανισμού με τη συμμετοχή όλων των φορέων. Η τοποθέτηση της κας Λέϊνα προκάλεσε την αντίδραση του προέδου του Επιμελητηρίου ο οποίος διαφωνεί με τη δημιουργία νέου οργανισμού γιατί όλοι οι φορείς συμμετέχουν στην Πιερική Αναπτυξιακή και κάτω από την ομπρέλα της και αυτό αρκεί.