Το ιταλικό στυλ αποκτά τη δική του διαδικτυακή ανθολογία
Ένα νέο site με τη μορφή ανθολογίας δημιούργησε η ιταλική εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Canali για να παρουσιάσει την ιστορία και την πορεία της.
Η πλατφόρμα πολυμέσων anthology.canali.com περιλαμβάνει 70 βίντεο και 30 άρθρα και εικόνες, συνεντεύξεις, αναμνήσεις και εικόνες αρχείου που αναπαριστούν 86 χρόνια τολμηρών επιλογών, ξαφνικών αλλαγών, έντονης διαίσθησης και σκληρής δουλειάς.
Αναφερόμενος στο πρότζεκτ ο πρόεδρος και CEO του brand, Στέφανο Κανάλι είπε ότι έχει στόχο την αφήγηση μιας ρεαλιστικής ιστορίας για την ανάπτυξη της οικογενειακής επιχείρησης «με ορισμένες πτυχές που μπορούν ακόμη να αποκαλυφθούν».
We are proud to present #CanaliAnthology, a virtual journey through our history full of memories and values. #Canali1934 #MadeInItaly #MilanoDigitalFashionWeek #MFWhttps://t.co/1spOA6qL5c
— Canali (@Canali1934) September 22, 2020
http://www.instagram.com/p/CFcaMZXKcik/?utm_source=ig_embed
Σε συνέντευξή του στην ιταλική Vogue ο Στέφανο Κανάλι ρωτήθηκε «ποιο είναι το δίδαγμα των 86 χρόνων συνεχούς δραστηριοποίησης του brand» και απάντησε:
«Ευγένεια, που σημαίνει επίσης ότι ενεργείτε με ταπεινότητα και ποτέ να μην σκέφτεστε ότι έχετε φτάσει στην κορυφή. Γνωρίζουμε καλά ότι τα αποτελέσματα που προσπαθούμε να επιτύχουμε απαιτούν μεγάλη δέσμευση και θυσίες από εμάς και όλους όσους συνεργάζονται μαζί μας. Εάν δεν είστε ευγενικοί με τους ανθρώπους, δεν μπορείτε να περιμένετε από αυτούς να παραμείνουν στο πλευρό σας μπροστά στις φαινομενικά αδύνατες προκλήσεις».
Πηγή:in.gr