Το είδαμε στο πρωτότυπο AMG GT Concept αλλά όπως επιβεβαιώνει η εταιρεία, το σύνολο των 805 ίππων θα το δούμε κάποια στιγμή και σε μοντέλο παραγωγής.Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

Το πρωτότυπο με το 4λιτρο bi-turbo V8 που συνδυάζεται με ηλεκτρονικητήρα και αποδίδει 805 ίππους, ήταν στην ουσία η 4θυρη GT Coupe που προωθήθηκε στην παραγωγή- δυστυχώς όμως χωρίς το συγκεκριμένο μοτέρ. Το μηχανικό σύνολο σύμφωνα με τις πληροφορίες της εταιρείας, θα παραχθεί κάποια στιγμή στο μέλλον και θα μας συναρπάσει με την απόδοση και τις επιδόσεις που θα προσφέρει σε κάποιο άλλο μοντέλο.

 Χωρίς περεταίρω πληροφορίες αναφορικά με το χρόνο της παρουσίασης ή το είδος του αυτοκινήτου που θα έχει το συγκεκριμένο μοτέρ, ο Tobias Moers, επικεφαλής επιβεβαίωσε πως οι μηχανικοί της εταιρείας προς το παρόν εργάζονται πάνω στην εξέλιξη του συγκεκριμένου συνόλου για να φτάσει στην παραγωγή. Η AMG θα παράγει τις δικές της συστοιχίες για την εφαρμογή του υβριδικού συστήματος και έτσι το σύνολο θα έχει ολόκληρο τη σφραγίδα της AMG.

Roush: Ιδού η JackHammer Mustang των 710 ίππων

H αμερικάνικη Roush Performance μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί στον κόσμο των βελτιώσεων και η υπετροφοδοτούμενη JackHammer Mustang που αποτελεί και την τελευταία της δημιουργία είναι εδώ για να το αποδείξει αυτό με τον πλέον πειστικό τρόπο.

ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Το δημοφιλές coupe της Ford δέχτηκε τις περιποιήσεις των Αμερικανών και δίκαια ονομάστηκε JackHammer (κομπρεσέρ) αφού στην έκδοση GT της Mustang η Roush τοποθέτησε το νέο της κομπρέσορα (ROUSH TVS 2650) που ανεβάζει την απόδοση του V8 των πέντε λίτρων στους 710 ίππους. Η έκδοση της Roush είναι διαθέσιμο μόνο ως fastback και ο κινητήρας της μπορεί να συνδυαστεί με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο των 10 σχέσεων.

Τα σήματα της Ford έχουν αντικατασταθεί τόσο μπροστά, όπου βλέπουμε και νέα γρίλια, όσο και πίσω με εκείνα της Roush, ενώ στο πλάι η JackHammer φέρει τις μαύρες λωρίδες που ο Αμερικανός βελτιωτής “δωρίζει” μόνο στις stage 3 βελτιώσεις του, για να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες Mustang.

 Η JackHammer Mustang φέρει επίσης την πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση της αμερικάνικης εταιρίας ελαστικά Continental ExtremeContact αλλά και μαύρες γυαλιστερές ζάντες, οι μόνες Roush Mustang με αυτό το χαρακτηριστικό. Αεροδυναμικά βοηθήματα της Roush βλέπουμε επίσης και στα δύο άκρα αλλά και στα πλαϊνα, ενώ στο εσωτερικό η εταιρία έχει τοποθετήσει ανάλογες πλακέτες χαλάκια αλλά και μαρσπιέ που φέρουν το όνομά της.

Αν τυχαίνει να ζείτε στις Ηνωμένες Πολιτείες, τότε μπορείτε να παραγγείλετε το κιτ και την επόμενη ημέρα να πάτε στο τοπικό σας dealer για τοποθέτηση, για περίπου 14.000 δολάρια.

http://www.newsauto.gr/