Η Πάρος «πρωταγωνιστεί» σε σειρά του Netflix
Από τις πρώτες ημέρες προβολής της η σειρά «One Day» έχει κερδίσει το κοινό
Ένα από τα πιο γνωστά ελληνικά νησιά των Κυκλάδων παγκοσμίως, η Πάρος, «πρωταγωνιστεί» στη νέα σειρά «One Day» του Netflix.
Η σειρά έχει αρχίσει και προβάλλεται ήδη στο Netflix και το νησί της Πάρου προβάλλεται στο τέταρτο επεισόδιο.
Τα γυρίσματα έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2022 σε γραφικά και πολύ γνωστά σημεία του νησιού, ανάμεσά τους η παραλία Σάντα Μαρία. Το «One Day» βασίζεται σε ομώνυμο βιβλίο που κυκλοφόρησε το 2009.
Συγγραφέας του μυθιστορήματος που έγινε best seller είναι ο Ντέιβιντ Νίκολς, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες, πρωταγωνίστησε η Αν Χάθαγουεϊ.
Η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία με 60 εκατομμύρια δολάρια στο box office ενώ η παραγωγή της κόστισε μόνο 15 εκατομμύρια δολάρια.
Το «One Day» είναι ένα δραματικό love story, που αναμένεται να συγκινήσει, τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο κάθε άλλο χρήστη που θα του δώσει μια ευκαιρία στο Netflix.
Πέρα από τη μεγάλη θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει η σειρά, η οποία μόλις άρχισε να προβάλλεται στο Netflix, πολλά MME μεταξύ των οποίων τα Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κλπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, εξασφαλίζοντας μεγάλη προβολή στο νησί.
Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών, έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ακόμα και για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα αλλά και για την προβολή του προορισμού.
Το δεύτερο μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance Hotellerie, «τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκονται ακριβώς πίσω από τις συστάσεις από φίλους ή συγγενείς (42%)».
Tέλος η TCI Research αναφέρει πως τουλάχιστον 80 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ
Πηγή:lifo.gr