Προϊόντα για το σπίτι και τον κήπο, είδη τεχνολογίας και είδη υγείας-ομορφιάς ήταν εκείνα που αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες online στη φετινή Black Friday, όπως προκύπτει από τα σχετικά στοιχεία του Skroutz.

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, αύξηση παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday. Η κατηγορία «Μόδα» παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%).

Τα προϊόντα που μπήκαν στην «Black Friday Wishlist» του Skroutz, όπως συγκεντρώθηκαν μέσα από εκείνα που οι χρήστες πρόσθετα στα «Αγαπημένα» τους, δείχνουν ότι οι καταναλωτές αναζητούσαν κυρίως φριτέζες αέρος και handsfree ακουστικά.

Ειδικότερα, τα 10 πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν:

Philips Φριτέζα Αέρος με Αποσπώμενο Κάδο 6.2lt Μαύρη

Tommy Hilfiger Ανδρικό Φούτερ με Κουκούλα και Τσέπες Fleece Λευκό

Xiaomi Κινητό 13T 5G Dual SIM (8GB/256GB) Μαύρο

Xiaomi Mi Φριτέζα Αέρος με Αποσπώμενο Κάδο 6lt Μαύρη

JBL Wave Buds Bluetooth Handsfree Ακουστικά με Θήκη Φόρτισης Μαύρα

Philips Ηλεκτρική Σκούπα 850W με Κάδο 1.3lt Λευκή

Microsoft Xbox Series X 1TB

AMD Ryzen 9 5900X 3.7GHz Επεξεργαστής 12 Πυρήνων

JBL Wave Beam In-ear Bluetooth Handsfree Ακουστικά με Θήκη Φόρτισης Μαύρα

JBL Live Pro 2 TWS In-ear Bluetooth Handsfree Ακουστικά και Θήκη Φόρτισης Μαύρα

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%.

Πηγή: moneyreview.gr