Με απόφαση του Δημάρχου Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμου ορίζονται οι επτά νέοι Αντιδήμαρχοι και οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι του Δήμου Κατερίνης.

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή Αντιδήμαρχοι αναλαμβάνουν οι Γεώργιος Νταντάμης, Δημήτριος Μορφακίδης, Ιωάννης Συμεωνίδης, Κωνσταντίνος Γραμματικόπουλος, Γεώργιος Τσιαλός, Ευάγγελος Κήπου και Γεώργιος Κυριακίδης.

Εντεταλμένοι σύμβουλοι ορίζονται οι Αθανάσιος Αναγνώστου, Νικόλαος Κατανάς, Ιωάννης Μπεϊνάς, Αθανάσιος Γκούνας, Κωνσταντίνος Φιλοκώστας, Ευστάθιος Κεραμιδιώτης.

Αναπληρωτής Δημάρχου ορίζεται ο Γιώργος Νταντάμης.

Η θητεία των νέων αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων αρχίζει στις 3 Σεπτεμβρίου 2019 και τελειώνει στις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Αναλυτικά και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην απόφαση που αναρτήθηκε ήδη στη Διαύγεια:

 

Α. Ορίζουμε Αντιδημάρχους του Δήμου Κατερίνης με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020 τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους στους οποίους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες, όπως αυτές αναλυτικά περιγράφονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης (υπόψη 5), ως ακολούθως:

 

1. Τον κ. Νταντάμη Γεώργιο και του μεταβιβάζουμε:

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών

β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών.

Την ευθύνη εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στον τομέα του Τουρισµού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:

α) Τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν στην υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήµου

β)    Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων παρέµβασης του Δήµου για την ανάπτυξη του τουρισµού στην περιοχή και την αναβάθµιση των παρεχοµένων τουριστικών υπηρεσιών.

γ) Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραµµάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήµου

δ) Μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής.

 

2. Τον κ. Μορφακίδη Δημήτριο και του μεταβιβάζουμε:

Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης (διατάκτης), με εξαίρεση την αρμοδιότητα της υπογραφής του τεκμηριωμένου αιτήματος της παρ.3.α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παρ.1.α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016 και μόνον όταν το αίτημα αφορά κάθε άλλη οργανική μονάδα εκτός από την Οικονομική Υπηρεσία. Ειδικότερα, όταν το τεκμηριωμένο αίτημα του διατάκτη προς τον Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) για έκδοση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4270/2014 και του π.δ.80/2016, αφορά σε δαπάνη οποιασδήποτε οργανικής μονάδας, πλην της Οικονομικής Υπηρεσίας, τότε θα υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο της αντίστοιχης οργανικής μονάδας. Στην περίπτωση που το παραπάνω αίτημα αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, θα υπογράφεται από τον αντιδήμαρχο Δημήτριο Μορφακίδη.

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης

β) Τμήμα Λογιστηρίου και Μισθοδοσίας

γ) Τμήμα Εσόδων

δ) Τμήμα Περιουσίας

ε) Τμήμα Προμηθειών

στ) Τμήμα Ταμείου

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και ειδικότερα των τμημάτων:

α) Τμήμα Δηµοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου,

β) Τμήμα Διοικητικής Μέριµνας

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τµήµα Εξυπηρέτησης Πολιτών

β) Τµήµα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

 

3. Τον κ. Συμεωνίδη Ιωάννη και του μεταβιβάζουμε:

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Γραμματείας και Προμηθειών Τεχνικών Υπηρεσιών

β) Τμήμα Τεχνικών Έργων

-Γραφείο Μελετών και Ωρίμανσης Έργων

– Γραφείο Κτιριακών Έργων, Υπαίθριων Χώρων και Οδοποιίας

γ) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών

δ) Τμήμα Εγγειοβελτιωτικών Έργων και Αγροτικής Οδοποιίας

ε) Τμήμα Έργων Συντήρησης, Έργων Αυτεπιστασίας, Διαχείρισης Μηχανημάτων Έργων και Πολιτικής Προστασίας

 

4. Τον κ. Γραμματικόπουλο Κωνσταντίνο και του μεταβιβάζουμε:

Την ευθύνη για την οργάνωση και τον συντονισμό των υπηρεσιακών ενεργειών για την επίλυση των προβλημάτων στα όρια των Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης, πλην της Κοινότητας Κατερίνης, με τη συνδρομή των Προέδρων και των Συμβουλίων τους, σε συνεργασία πάντα με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, και ιδίως:

α) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και αποκατάσταση της υφιστάμενης αγροτικής οδοποιίας στις κοινότητες καθώς και την έρευνα νέων αναγκών για τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις

β) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και καλή λειτουργία των δικτύων άρδευσης και ύδρευσης.

γ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων

δ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναμόρφωση των παιδικών χαρών, καθώς και των χώρων αναψυχής

ε)  Την παρακολούθηση των έργων για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων που βρίσκονται στις Κοινότητες

στ) Την αναζήτηση τρόπων αξιοποίησης των δημοτικών ακινήτων

ζ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των τεχνικών έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.

η) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην Κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

θ) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας των κατοίκων της Κοινότητας.

 

5. Τον κ. Τσιαλό Γεώργιο και του μεταβιβάζουμε:

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων

β) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, πλην των προπαρασκευαστικών ή και τελικών πράξεων που αφορούν σε διορισμούς, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του προσωπικού

γ) Τμήμα Προγραμματισμού και Διαφάνειας

  • Γραφείο Προγραμματισμού και Ανάπτυξης
  • Γραφείο Διαφάνειας, Ποιότητας και Αποτελεσματικότητας
  • Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

δ) Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Την ευθύνη και εποπτεία των υπηρεσιακών μονάδων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, εξαιρουμένου του τομέα του Τουρισμού του Γραφείου απασχόλησης και τουρισμού,  που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

α) Γραφείο Αγροτικής Ανάπτυξης

β) Γραφείο Αλιείας

γ) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εµπορικών Δραστηριοτήτων

δ) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Δηµοτικής Αστυνομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τµήµα Επιχειρησιακού Σχεδιασµού

β) Τμήμα Αστυνόμευσης

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Αυτοτελούς Τµήµατος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

α) Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας

β) Γραφείο Προστασίας της Δηµόσιας Υγείας

γ) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων

 

6. Τον κ. Κήπου Ευάγγελο και του μεταβιβάζουμε:

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, και ειδικότερα:

    • αρμοδιότητες προστασίας και αναβάθμισης του περιβάλλοντος, διαχείρισης και αξιοποίησης αποβλήτων, περιβαλλοντικής αποκατάστασης και ανάπλασης περιοχών, ανακύκλωσης και εφαρμογής συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης των αστικών στερεών αποβλήτων
    • αρμοδιότητες διαχείρισης κοιμητηρίων
    • αρμοδιότητες συντήρησης πρασίνου

 

7. Τον κ. Κυριακίδη Γεώργιο και του μεταβιβάζουμε:  Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, και ειδικότερα:

    • αρμοδιότητες σχεδιασμού και εποπτείας
    • αρμοδιότητες αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών
    • αρμοδιότητες τμήματος διαχείρισης και συντήρησης Οχημάτων

 

Β. Στους ανωτέρω Αντιδημάρχους μεταβιβάζονται επιπλέον οι αρμοδιότητες:

  1. Να υπογράφουν το σύνολο των αποφάσεων Δημάρχου, των διοικητικών πράξεων και των εγγράφων, αποφάσεων, πιστοποιητικών, αδειών, βεβαιώσεων, τευχών, συμβάσεων, διακηρύξεων, περιλήψεων, αναθέσεων κ.λπ., που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών των οποίων έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων που συνάπτονται με δικηγόρους.
  2. Να εισηγούνται στα αρµόδια όργανα του ∆ήµου τα θέµατα των αρµοδιοτήτων τους και να αναλαμβάνουν την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
  3. Να αξιολογούν το προσωπικό, κατά τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις.
  4. Να τελούν πολιτικούς γάμους, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο.
  5. Να θεωρούν το γνήσιο της υπογραφής.

 

Γ. Ορίζουμε Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους για το χρονικό διάστημα από 3.9.2019 έως 31.12.2020 τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους στους οποίους ανατίθεται ο συντονισμός, η παρακολούθηση και η υποστήριξη συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων που ασκούνται από τους ανωτέρω Αντιδημάρχους, ως ακολούθως:

 

  1. Τον κ. Αναγνώστου Αθανάσιο στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ενεργειών για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, παρακολούθηση και συντήρηση των τεχνικών έργων στις Δημοτικές Ενότητες Ελαφίνας, Πέτρας και Πιερίων του Δήμου Κατερίνης

 

  1. Τον κ. Κατανά Νικόλαο στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών στο πλαίσιο διαχείρισης την προσφυγικής κρίσης και υλοποίησης της μεταναστευτικής πολιτικής.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών για την υλοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους απόρους (ΤΕΒΑ/FEAD).
  • Την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ενεργειών του τμήματος περιβάλλοντος για την προστασία του περιβάλλοντος, τη διαχείριση κοιμητηρίων και τη συντήρηση πρασίνου που αφορά στις Δημοτικές Ενότητες Ελαφίνας, Πέτρας και Πιερίων του Δήμου Κατερίνης.

 

  1. Τον κ. Μπεϊνά Ιωάννη στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την εποπτεία, τον συντονισμό των δράσεων και των ενεργειών στο τμήμα Προγραμματισμού και διαφάνειας και συγκεκριμένα στο γραφείο τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ).

 

  1. Τον κ. Γκούνα Αθανάσιο στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν στην υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου
  • Τον σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
  • Τον σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου
  • Μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής

 

  1. Τον κ. Φιλοκώστα Κωσταντίνο στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ενεργειών για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, παρακολούθηση και συντήρηση των τεχνικών έργων στη Δημοτική Ενότητα Κατερίνης.

 

  1. Τον κ. Κεραμιδιώτη Ευστάθιο στον οποίο αναθέτουμε:
  • Την εποπτεία και συντονισμό  και υποστήριξη ενεργειών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας για τη Δημοτική Ενότητα Παραλίας.

 

Οι ανωτέρω Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ορίζονται υπεύθυνοι για τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και εξουσιοδοτούνται για την υπογραφή εγγράφων που εκδίδουν οι υπηρεσίες που επιλαμβάνονται των συγκεκριμένων θεμάτων και αφορούν στη λειτουργία και διαχείριση του αντικειμένου που τους ανατίθεται, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των Αντιδημάρχων. Εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Δ. Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τον αναπληρώνει στην άσκηση των καθηκόντων του ο Αντιδήμαρχος Γεώργιος Νταντάμης, όταν δε αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τον ∆ήµαρχο αναπληρώνουν στην άσκηση των καθηκόντων του καλούμενοι για τον σκοπό αυτό κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον ο προηγούμενος επίσης απουσιάζει ή κωλύεται, οι Αντιδήμαρχοι α) Δημήτριος Μορφακίδης, β) Γεώργιος Τσιαλός, γ) Ευάγγελος Κήπου, δ) Γεώργιος Κυριακίδης, ε) Κωνσταντίνος Γραμματικόπουλος και στ) Ιωάννης Συμεωνίδης.

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου αυτός αναπληρώνεται στην άσκηση των καθηκόντων του από τον Αντιδήμαρχο Γεώργιο Νταντάμη και σε περίπτωση απουσίας και αυτού από τον Αντιδήμαρχο Ιωάννη Συμεωνίδη.