Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο οι Αντιδήμαρχοι Κατερίνης για το χρονικό διάστημα από 01.07.2022 έως 31.12.2023.

Στη θέση του Αντιδημάρχου Οικονομικών επιστρέφει ο Λάζος Ντόνης και στην Αντιδημαρχία Προγραμματισμού ο Δημήτρης Βαϊνάς, όπως είχες γράψει πρώτος ο «Ντελάλης». Οι δύο νέοι αντιδήμαρχοι ανεξαρτητοποιήθηκαν πρόσφατα από τον συνδυασμό του πρώην δημάρχου Σάββα Χιονίδη.

Σύμφωνα μες την απόφαση του Δημάρχου Κώστα Κουκοδήμου, παραμένει στη θέση της Αντιδημάρχου Τουρισμού η κα. Μαρία Τερζίδου,  με τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στον τομέα του

Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:

α) Τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν στην υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου

β) Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού

στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρερχομένων τουριστικών υπηρεσιών.

γ) Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου

δ) Μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής

Ως άμισθος Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών ορίστηκε ο κ. Λάζος Λάζος Ντόντης, με αρμοδιότητες:

  1. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων,

συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής

απόφασης ανάληψης υποχρέωσης (διατάκτης), με εξαίρεση την αρμοδιότητα της υπογραφής του τεκμηριωμένου

αιτήματος της παρ.3.α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παρ.1.α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016 και μόνον όταν το

αίτημα αφορά κάθε άλλη οργανική μονάδα εκτός από την Οικονομική Υπηρεσία. Ειδικότερα, όταν το τεκμηριωμένο

αίτημα του διατάκτη προς τον Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) για έκδοση απόφασης ανάληψης

υποχρέωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4270/2014 και του π.δ.80/2016, αφορά σε δαπάνη οποιασδήποτε

οργανικής μονάδας, πλην της Οικονομικής Υπηρεσίας, τότε θα υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή

εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο της αντίστοιχης οργανικής μονάδας. Στην περίπτωση που το παραπάνω αίτημα αφορά

την Οικονομική Υπηρεσία, θα υπογράφεται από τον αντιδήμαρχο Λάζο Ντόντη.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών

Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης

β) Τμήμα Λογιστηρίου

γ) Τμήμα Μισθοδοσίας

δ) Τμήμα Εσόδων

ε) Τμήμα Προμηθειών

στ) Τμήμα Ταμείου

iii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Διοικητικών

Υπηρεσιών και ειδικότερα των τμημάτων:

α) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου

β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Κέντρου

Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ – MUNICIPALITY of KATERINI 3

  1. Την έγκριση των δαπανών πάγιας προκαταβολής

 

Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών  αναλαμβάνει ο κ. Δημήτριος Μορφακίδης με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών

Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Γραμματείας και Παρακολούθησης Έργων

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων

γ) Τμήμα Μελετών Έργων (Τ.Μ.Ε.)

δ) Τμήμα Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε.)

 

Νέος Αντιδήμαρχος Κοινοτήτων θα είναι Γιάννης  Συμεωνίδης,  με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Λειτουργίας Έργων & Αυτεπιστασίας

(Τ.Λ.Ε.Α.) της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

ii.Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία όλων των δικτύων άρδευσης του Δήμου

iii.Την ευθύνη για την οργάνωση και τον συντονισμό των υπηρεσιακών ενεργειών για την επίλυση των προβλημάτων στα

όρια των Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης, πλην της Κοινότητας Κατερίνης, με τη συνδρομή των Προέδρων και των

Συμβουλίων τους, σε συνεργασία πάντα με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από

αυτόν, και ιδίως:

α) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και αποκατάσταση της υφιστάμενης αγροτικής οδοποιίας στις κοινότητες καθώς και

την έρευνα νέων αναγκών για τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις

β) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων

γ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναμόρφωση των παιδικών χαρών, καθώς και των χώρων αναψυχής

δ) Την παρακολούθηση των έργων για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων που βρίσκονται στις Κοινότητες

ε) Την αναζήτηση τρόπων αξιοποίησης των δημοτικών ακινήτων

στ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των τεχνικών έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.

ζ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην Κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

η) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας των

κατοίκων της Κοινότητας.

 

Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Ανάπτυξης ο κ. Δημήτριος Βαϊνάς με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης

Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων που περιλαμβάνει

ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης

β) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, πλην των προπαρασκευαστικών ή και τελικών πράξεων που

αφορούν σε προσλήψεις, διορισμούς, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του

προσωπικού

γ) Τμήμα Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων

  1. Την ευθύνη, εποπτεία οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής

και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

iii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τοπικής

Οικονομικής Ανάπτυξης, εξαιρουμένου του τομέα του Τουρισμού του τμήματος ανάπτυξης πρωτογενούς τομέα,

απασχόλησης και τουρισμού και των αρμοδιοτήτων που αφορούν στα αδέσποτα ζώα, που περιλαμβάνει

ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες,:

α) Τμήμα Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης και Τουρισμού

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

γ) Τμήμα Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας

ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ – MUNICIPALITY of KATERINI 4

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Αυτοτελούς Τμήματος

Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων που περιλαμβάνει ειδικότερα τα

παρακάτω γραφεία:

α) Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας

β) Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας

γ) Γραφείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης

  1. Την ευθύνη διαχείρισης των νομικών υποθέσεων που αφορούν στο Δήμο, την παρακολούθηση της πορείας αυτών και

τον συντονισμό όλων των ενεργειών σχετικά με δικαστικές αποφάσεις και λοιπές δικαστικές ή εξώδικες πράξεις.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφάνειας.

 

Παραμένει στη θέση του ως Αντιδήμαρχος Υπηρεσιών Δόμησης Γεώργιος Νταντάμης,  με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Υπηρεσίας

Δόμησης που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών

β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών

 

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας ορίστηκε ο  Γεώργιος Κυριακίδης,  με αρμοδιότητες:

i.Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων των παρακάτω τμημάτων της

Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας:

α) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης. Στις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου ανήκει επίσης (i) η διαχείριση,

σύμφωνα µε τον αντίστοιχο σχεδιασμό που καταρτίζεται από την Περιφέρεια, των στερεών αποβλήτων σε επίπεδο

προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης λειτουργίας

σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης,

(ii) η αποκατάσταση υφισταμένων χώρων εναπόθεσης (ΧΑΔΑ) σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα της Δ/νσης Τεχνικών

Υπηρεσιών.

(iii) η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εισήγηση και παρακολούθηση για την εφαρμογή συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης

των αστικών στερεών αποβλήτων στην περιοχή του Δήμου (συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης).

(iv) η ευθύνη και εποπτεία διαχείρισης, λειτουργίας και φύλαξης του χώρου του δημοτικού αμαξοστασίου».

β) Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων

γ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Διαχείρισης Υλικού (Αποθήκης)

ii.Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της

Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

 

Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Αθλητισμού ο Κωνσταντίνος Τσιουκάνης με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης

Περιβάλλοντος και Καθαριότητας

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Αυτοτελούς Τμήματος

Αθλητικής Ανάπτυξης

iii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του τμήματος Κοιμητηρίων της Διεύθυνσης

Περιβάλλοντος και Καθαριότητας»

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό, μέριμνα και έλεγχο των διαδικασιών του Τμήματος Ανάπτυξης

Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης & Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που

αφορούν στα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.).

 

Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Κωνσταντίνος Φιλοκώστας (άμισθος) με αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Δηµοτικής

Αστυνομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

β) Τμήμα Αστυνόμευσης

Εντεταλμένοι σύμβουλοι 

Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ορίζονται οι παρακάτω Δημοτικοί Σύμβουλοι στους οποίους ανατίθεται ο
συντονισμός, η παρακολούθηση και η υποστήριξη συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων που ασκούνται από τους ανωτέρω
Αντιδημάρχους, ως ακολούθως:
1. Κατανάς Νικόλαος με καθήκοντα:
− Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών στο πλαίσιο διαχείρισης την
προσφυγικής κρίσης και υλοποίησης της μεταναστευτικής πολιτικής.
− Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών για την υλοποίηση του
Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου
Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους απόρους (ΤΕΒΑ/FEAD).
2. Παπαδόπουλος Ευγένιος με καθήκοντα:
− Την εποπτεία, τον συντονισμό των δράσεων και την υποστήριξη των ενεργειών του Τμήματος Ανάπτυξης
Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης & Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που αφορούν
στα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.)..
3. Μακρίδου Παρθένα με καθήκοντα:
− Την ευθύνη της διαχείρισης και λειτουργίας του Κέντρου Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κακοποιημένων
Γυναικών του Δήμου Κατερίνης.
4. Κωνσταντίνος Τσιουκάνης με καθήκοντα:
− Την ευθύνη της συντήρησης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού του Δήμου και τον συντονισμό, την παρακολούθηση και
την υποστήριξη των ενεργειών για την επέκταση και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών, πλατειών και
υπαίθριων χώρων του Δήμου.

Οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και εξουσιοδοτούνται για
την υπογραφή εγγράφων που εκδίδουν οι υπηρεσίες που επιλαμβάνονται των συγκεκριμένων θεμάτων και αφορούν στη
ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ – MUNICIPALITY of KATERINI 6
λειτουργία και διαχείριση του αντικειμένου που τους ανατίθεται, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των Αντιδημάρχων.
Εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τον αναπληρώνει στην άσκηση των καθηκόντων του ο Αντιδήμαρχος
Γεώργιος Νταντάμης, όταν δε αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τον Δήμαρχο αναπληρώνουν στην άσκηση των
καθηκόντων του, καλούμενοι για τον σκοπό αυτό κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον ο προηγούμενος επίσης
απουσιάζει ή κωλύεται, οι Αντιδήμαρχοι α) Ιωάννης Συμεωνίδης, β) Γεώργιος Κυριακίδης, γ) Δημήτριος
Μορφακίδης, δ) Μαρία Τερζίδου, ε) Κωνσταντίνος Τσιουκάνης, στ) Κωνσταντίνος Φιλοκώστας, ζ) Λάζος Ντόντης
και η) Δημήτριος Βαϊνάς.

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου αυτός αναπληρώνεται στην άσκηση των καθηκόντων του από
τον Αντιδήμαρχο Γεώργιο Νταντάμη και σε περίπτωση απουσίας και αυτού από τον Αντιδήμαρχο Ιωάννη Συμεωνίδη.
Από τους ανωτέρω Αντιδημάρχους αντιμισθία δικαιούνται οι: Νταντάμης Γεώργιος, Μορφακίδης Δημήτριος,
Συμεωνίδης Ιωάννης, Βαϊνάς Δημήτριος, Κυριακίδης Γεώργιος, Τερζίδου Μαρία, Τσιουκάνης Κωνσταντίνος. Οι άμισθοι
αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.