Στις 26 Νοεμβρίου πέφτει η Black Friday 2021, ημέρα κατά την οποία τα τελευταία χρόνια αυξάνεται το αγοραστικό ενδιαφέρον, λόγω των προσφορών σε πολλά καταστήματα. Φέτος θα γίνουν με πιστοποιητικά εμβολιασμού και rapid test

Στις 26 Νοεμβρίου πέφτει η Black Friday 2021, ημέρα κατά την οποία τα τελευταία χρόνια αυξάνεται το αγοραστικό ενδιαφέρον, λόγω των προσφορών σε πολλά εμπορικά καταστήματα.

Τρεις ημέρες μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ακολουθεί η Cyber Monday.

Black Friday: Η προέλευσή της
Η «Black Friday» (Μαύρη Παρασκευή) είναι το ανεπίσημο όνομα της ημέρας που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, δηλαδή η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Η συγκεκριμένη ημέρα έχει θεωρηθεί ως αρχή της περιόδου των χριστουγεννιάτικων αγορών στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του 1950, με πολλές επιχειρήσεις να ανοίγουν από τις πρώτες πρωινές ώρες, προσφέροντας αγαθά με σημαντικές εκπτώσεις.

α προϊόντα με ζήτηση
Μεγάλη ζήτηση αναμένεται σε ηλεκτρικά ήδη, παιδικά παιχνίδια, ρούχα και αξεσουάρ άλλα και καλλυντικά, οι έμποροι θα συμβουλέψουν τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα και να χρησιμοποιούν τα εργαλεία στα sites για να βλέπουν την διακύμανση τιμών σε βάθος εξαμήνου

Πέρα από τους καταναλωτές που κοιτάνε βιτρίνες ήδη οι νεότεροι πολιορκούν με τα πληκτρολόγια τα e-shop με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για εκπτώσεις στα :
Ηλεκτρονικά παιχνίδια: – 75%
Laptop: – 45%
Ανδρικά Ρούχα: – 45%
Υπολογιστές: – 40%
Τηλεοράσεις: – 30%
Γυναικείες τσάντες: – 30%
Σε ισχύ τα νέα μέτρα για το λιανεμπόριο
Σημειώνεται ότι φέτος η Blck Friday θα είναι διαφορετική καθώς από το Σάββατο (6/11) τέθηκαν σε ισχύ τα κάτωθι μέτρα:

Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο εργασίας τους είτε στο Δημόσιο, είτε στον Ιδιωτικό Τομέα, με δύο εργαστηριακά τεστ (rapid test ή PCR) την εβδομάδα με δικό τους κόστος.

Θα είναι πλέον αναγκαίο αρνητικό rapid test για ανεμβολίαστους πολίτες προκειμένου να εισέλθουν σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και εμπορικά καταστήματα, κομμωτήρια, μεικτούς χώρους εστίασης (εξωτερικοί χώροι). Διευκρινίζεται ότι πλέον απαιτείται rapid test και για τους εξωτερικούς χώρους εστίασης.

Εξαιρείται μόνο η πρόσβαση στα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ, φούρνοι), φαρμακεία και εκκλησίες.

Παράλληλα, απευθύνεται σύσταση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός για όλους, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους.

Οι πονοκέφαλοι των εμπόρων
Οι έμποροι πάντως προειδοποιούν πως τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε περίοδο μεγάλων ελλείψεων πρέπει να προβληματίζουν τον καταναλωτή.

Φέτος το μεγάλο άγχος δεν είναι μόνο οι τιμές αλλά και οι διαθεσιμότητες αφού η κρίση στις μεταφορές μπορεί να κάνει πολλά είδη να εξαντληθούν γρήγορα, από την άλλη οι έμποροι λένε πως και ότι έρχεται είναι πανάκριβο.

Με έναν τζίρο που αναμένεται να φτάσει κοντά στα 400-500 εκατ. Ευρώ το σίγουρο είναι πως όλοι θέλουν να δελεάσουν τους καταναλωτές για αυτό και οι εκπτώσεις θα είναι μεγάλες στα πλαίσια όμως του εφικτού καθώς κι καταναλωτές δεν έχουν διαθέσιμο εισόδημα.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν για επιτυχημένες αγορές να γίνεται έρευνα αγοράς, να μην αγοράζουν πράγματα παρορμητικά και να ενημερώνονται για πολιτική επιστροφών.

Ένας ακόμα πονοκέφαλος για τους εμπόρους είναι φυσικά ο σωστός έλεγχος των μέτρων, δηλαδή να μπορούν να ελέγξουν γρήγορα και σωστά πιστοποιητικά εμβολιασμού και αρνητικά rapid test για να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετηθούν χωρίς να σχηματίζονται ουρές.

 

Πηγή:dikaiologitika.gr