Το lockdown προκάλεσε… χαμό στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, με το e-shop του Jumbo να «γονατίζει» και να τίθεται εκτός λειτουργίας έως και τις 26 Νοεμβρίου!

Από την πρώτη καραντίνα, παντού στον κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα, είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο ο κόσμος να ψωνίζει σαν… τρελός μέσω διαδικτύου! Αφενός διότι με το lockdown δεν έχει και άλλη επιλογή και αφετέρου γιατί έτσι, πιθανότατα, νιώθει πως παραμένει σε μια κανονικότητα.

Αυτήν τη φορά, ωστόσο, ήταν τόσο μεγάλη η ζήτηση σε προϊόντα -καθώς έρχονται και γιορτές- που, χαρακτηριστικά, βγήκε νοκ-άουτ το e-shop των Jumbo!

Όπως αναφέρει η εταιρεία, αναγκάζεται να κατεβάσει ρολά έως τις 26 Νοεμβρίου, λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών εν μέσω lockdown. Ο κόσμος φαίνεται πως αγοράζει κυρίως χριστουγεννιάτικα, χαρτικά, γραφική ύλη και σχολικά είδη, αλλά και διάφορα άλλα πράγματα.

Όσοι επισκεφθούν το e-shop θα δουν το εξής μήνυμα: «Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ-άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας».

 

Νοκ-άουτ το e-shop και της JYSK

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό και η JYSK ανέστειλε τη λειτουργία του διαδικτυακού καταστήματός της στη χώρα μας, η πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων από τη Δανία, που πουλάει είδη για το σπίτι, όπως στρώματα, έπιπλα και είδη διακόσμησης εσωτερικού και εξωτερικού χώρου.

Όπως χαρακτηριστικά διαβάζουν οι επισκέπτες: «Λάβαμε την απόφαση να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ το e-shop μας, λόγω της ραγδαίας αύξησης των διαδικτυακών παραγγελιών, καθώς, προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι να εξυπηρετήσουμε τις υπάρχουσες παραγγελίες, χωρίς να προκληθούν περαιτέρω καθυστερήσεις, και για να είμαστε σε θέση σύντομα να παρέχουμε και πάλι την καλύτερη εξυπηρέτηση σε εσάς. Εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή παραγγελία, αυτό ΔΕΝ σας επηρεάζει, καθώς, εργαζόμαστε σκληρά ώστε να τηρήσουμε το χρονικό όριο παράδοσης, όπως προβλέπεται  στο χρονοδιάγραμμα της επιβεβαιωμένης παραγγελίας σας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή και την κατανόηση σας, και σας βεβαιώνουμε ότι αμέσως μόλις είμαστε σε θέση να παρέχουμε την καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών διαδικτυακά, τότε, θα υπάρχουν ξανά εξαιρετικές JYSK προσφορές».