Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκδρομή της Ένωσης Συνταξιούχων Εμπόρων Ν. Πιερίας που πραγματοποίησε το περασμένο Σαββατοκύριακο 8 + 9 Ιουνίου στο Σμαραγδένιο Νησί όπως δικαίως αποκαλούνε τη Θάσο.

Το πρωί του Σαββάτου ξεκινήσαμε κάνοντας μια στάση για καφέ λίγο πριν από την Καβάλα και στη συνέχεια φθάνοντας στην Κεραμωτή επιβιβαστήκαμε στο καράβι.

Φθάσαμε στη Θάσο στον Λιμένα όπως αποκαλούν την πρωτεύουσα του νησιού και ξεκινήσαμε να γνωρίσουμε την Δυτική πλευρά του νησιού περνώντας από την Ακτή Παχύ, Σκάλα Ραχωνίου,  Καλλιράχης,  Μαριών, και καταλήξαμε στην Μονή Αρχαγγέλου Μιχαήλ.

Μια Μοναχή μας μίλησε και εξήγησε την ιστορία του Μοναστηριού, μας έδειξε την Εικόνα όπου φυλάσσεται το Κομμάτι του «Ήλου» το καρφί που σταύρωσαν τον Χριστό και πήραμε το δρόμο για το Ξενοδοχείο. Ένα πολυτελέστατο Ξενοδοχείο (4****) με πισίνα τζακούζι, πεντακάθαρο και υπέροχο σέρβις, όπου καταλύσαμε στα δωμάτια.

Αφού ξεκουραστήκαμε το βράδυ πήγαμε στην πρωτεύουσα για μια γνωριμία και ελεύθερο ένα δίωρο για φαγητό, ποτό κλπ.

Την επόμενη ημέρα Κυριακή, ξεκινήσαμε να γνωρίσουμε την άλλη πλευρά του νησιού κάνοντας μια στάση στην Ποταμιά και καφέ, αγοράσαμε το περίφημο γλυκό Καρύδι με μέλι και το μεσημέρι φθάσαμε στο Λιμάνι, εκεί όσοι ήθελαν ανέβηκαν να δούνε τα αρχαία  την Ακρόπολη και το Αρχαιολογικό Μουσείο.

Το απόγευμα επιβιβαστήκαμε στο καράβι και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Όλοι μας έδιναν συγχαρητήρια για την διοργάνωση και αυτή είναι η απόδειξη ότι η εκδρομή ήταν επιτυχημένη.

Ο Σάκης ο οδηγός του Λεωφορείου σοβαρός και προσεκτικός πήρε το χειροκρότημα των επιβατών, αλλά και  το πρακτορείο Τασιώνας Travel,  για όλο το πρόγραμμα…