Τα κύρια θέματα, μεταξύ άλλων, που έθεσε ο Φ. Μπαραλιάκος στον εκτελεστικό διευθυντή της Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου κ. Δ. Γκατσώνη, κατά την συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής για την Οδική Ασφάλεια.

Σε πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής προσκεκλημένος της ήταν ο Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε» κ. Δημήτριος Γκατσώνης.

Ο βουλευτής Πιερίας της ΝΔ Φώντας Μπαραλιάκος άδραξε την ευκαιρία θέτοντας στον Εκτελεστικό Διευθυντή σειρά θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία του τμήματος της εταιρείας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στο νομό.

Συγκεκριμένα ο βουλευτής επεσήμανε καταρχήν την απουσία του παράπλευρου οδικού δικτύου της Εθνικής Οδού σε σημαντικό κομμάτι του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου στην Πιερία.

Παράλληλα, τόνισε πως θα ήταν ωφέλιμο να επανεξεταστεί ο ημικόμβος του Αιγινίου. Μετά την κατεδάφιση της γέφυρας Αιγινίου και την ανέγερση της νέας, ο ημικόμβος που κατασκευάστηκε έχει κατευθύνσεις μόνον προς και από Θεσσαλονίκη και δεν έχει τις κατευθύνσεις προς και από Κατερίνη!

«Πραγματικά, είναι άξια απορίας, η επιλογή αυτής της μορφής που έλαβε ο νέος ημικόμβος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαραλιάκος.

Επιπροσθέτως ο βουλευτής έθιξε και το θέμα των διοδίων του Αιγινίου. Χαρακτήρισε άδικη για την Πιερία την τοποθέτηση των συγκεκριμένων διοδίων καθώς και την υποχρέωση των κατοίκων της Βόρειας Πιερίας να καταβάλουν το αντίτιμο των 4,40 € για τις μετακινήσεις τους στη συμπρωτεύουσα για να εργαστούν. Η αδικία συνίσταται στο γεγονός ότι χρησιμοποιούν ένα ελάχιστο χιλιομετρικά τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου και η οικονομική επιβάρυνση είναι δυσανάλογη της χρήσης του οδικού δικτύου που ανήκει στην εταιρεία.

Μείζον πρόβλημα αποτελεί, εξάλλου, και η επιβάρυνση του παλαιού εθνικού δικτύου στη Βόρεια Πιερία και μάλιστα χωρίς ανταποδοτικά οφέλη. Το τεράστιο φορτίο διελεύσεων οχημάτων από τον κόμβο της Αγαθούπολης, μέχρι να εξέλθουν εκ νέου στην Εγνατία Οδό για αποφυγή των διοδίων, έχει προκαλέσει φθορές σε πολλά σημεία του οδοστρώματος και ειδικά κατά το παρελθόν όπου διέρχονται κατ’ ανάγκη και μέσα από την πόλη του Αιγινίου βαρέα οχήματα,  με τις όποιες συνέπειες έχουν προκύψει.

Ο κ. Μπαραλιάκος πρότεινε την επανεξέταση του αντιτίμου διέλευσης των κατοίκων της Βόρειας Πιερίας από το διόδια Αιγινίου για όσους απασχολούνται επαγγελματικά στη Θεσσαλονίκη ώστε να αποκαταστήσει το αίσθημα δικαίου για την ανταποδικότητα της χρήσης του μικρού τμήματος του οδικού δικτύου της παραχωρησιούχου εταιρείας.

Ο κ. Μπαραλιάκος αφού απένειμε τα εύσημα στην διοίκηση της εταιρείας για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες της, έθεσε και το θέμα της αναθεώρησης της σύμβασης με τις απαραίτητες για το καλό του τόπου αλλαγές.

 

(Δελτίο τύπου)