Fastly: Πώς ένας πελάτης της «έριξε» το ίντερνετ σε όλο τον κόσμο
Η Fastly εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση μέσω της οποίας εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε «black out» στο ίντερνετ, με αποτέλεσμα να «πέσουν» μεγάλες ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο.
Το ίντερνετ «έπεσε» σε όλο τον κόσμο την Τρίτη, λόγω της εταιρείας Fastly, με αποτέλεσμα μεγάλες ιστοσελίδες όπως του CNN και της Amazon να τεθούν εκτός λειτουργίας για αρκετή ώρα.
Η εταιρεία cloud computing που βρέθηκε πίσω από αυτό το «χάος», εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία διευκρίνισε πως όλα ξεκίνησαν από ένα πελάτη της.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι ένας πελάτης έκανε αλλαγή στις ρυθμίσεις του, με αποτέλεσμα να προκληθεί βλάβη στο λογισμικό, η οποία επεκτάθηκε με συνέπεια να σημειωθεί «black out» στο ίντερνετ.
«Η βλάβη ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τις επιπτώσεις της στους πελάτες μας και σε όσους βασίζονται σε αυτούς», επεσήμανε η Fastly σε ανάρτησή της την οποία υπογράφει ο Νικ Ρόκγουελ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας, ενώ πρόσθεσε πως η εταιρεία θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για το πρόβλημα αυτό.
Η εταιρεία εξήγησε ότι το bug βρισκόταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που έστειλε στους πελάτες της στις 12 Μαΐου και ενεργοποιήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της έκανε αλλαγές στις ρυθμίσεις, προκαλώντας τη δυσλειτουργία του προγράμματος η οποία επηρέασε το 85% του δικτύου της Fastly.
Επίσης, η εταιρεία εντόπισε το πρόβλημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε, στις 12:47 ώρα Ελλάδας και οι τεχνικοί της το έλυσαν στις 13:27. «Μέσα σε 49 λεπτά το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», εξήγησε η Fastly.
Πηγή: ieidiseis.gr