Scroll to top

Γιατί δεν στάλθηκαν μηνύματα του 112 για τη φωτιά στον Υμηττό – Τι δήλωσε ο Κ.Πιερρακάκης


- 12 Αυγούστου 2019

  •  

     

    Τα δύο κέντρα του 112 λειτουργούν πλέον 24 ώρες, 7 φορές την εβδομάδα και το Σάββατο 10 Αυγούστου πολλοί πολίτες έλαβαν επαναλαμβανόμενα μηνύματα για τον ακραίο κίνδυνο πυρκαγιάς.

    Μάλιστα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είχε εξηγήσει τι συνέβη λέγοντας, μεταξύ άλλων: «Ανάλογα με τις μετακινήσεις του κάθε πολίτη το τελευταίο 24ωρο, πριν την αποστολή του προειδοποιητικού SMS, και τον αριθμό των κεραιών κινητής τηλεφωνίας που έχουν εντοπίσει το σήμα του, προκύπτει και ο αριθμός των μηνυμάτων που θα πάρει από το σύστημα».

    Κάτι τέτοιο δεν συνέβη όμως για τη φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στον Υμηττό, στην περιοχή της Παιανίας. Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε:

    «Η ΓΓΠΣ είναι η μόνη αρμόδια αρχή να χειριστεί το σύστημα, εμείς το αναπτύξαμε σε συνεργασία με τους ειδικούς, αυτή αποφασίζει, κι αυτό είναι το σωστό, ο ειδικός πρέπει να αποφασίζει σε ποιους πρέπει να στείλει το μήνυμα, πώς πρέπει να φτάσει και ποιο είναι αυτό, επέλεξαν να το κάνουν με πιο παραδοσιακά μέσα».

    Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν με την αποστολή του SMS σχολίασε ότι έχει να κάνει με συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές που είναι μεγάλες, κι ακριβώς λόγω της φύσης του SMS κάποιοι έλαβαν περισσότερα μηνύματα.

    «Στείλαμε πολλά SMS μαζί, εκατομμύρια, είχαμε πολλά «πεντάρια» (σ.σ υψηλή κατάσταση έκτακτης ανάγκης) και το ίδιο μήνυμα το βλέπουν περισσότερες κεραίες, με αποτέλεσμα το ίδιο κινητό να λαμβάνει δυο φορές το ίδιο μήνυμα» αποσαφήνισε.

    Όπως ανέφερε ο Κυριάκος Πιερρακάκης (με το νέο σύστημα) από τις αρχές του νέου έτους θα επιτρέπονται παρεμβάσεις σε πολύ μικρή κλίμακα, ωστόσο ότι το νέο πλήρες σύστημα (CBS) δεν δουλεύει σε όλα τα κινητά.

    «Τα έξυπνα κινητά έχουν δυνατότητα να λάβουν CBS, και θα πρέπει να ενημερώνεις τον πολίτη με όλα τα διαθέσιμα μέσα που έχεις τον σκοπό σου ως κράτος για να διαχειριστείς μια κρίση. Το 112 θα έχει τη δυνατότητα να χτυπά και το σταθερό τηλέφωνο» σημείωσε. «Τα μηνύματα είναι όλα δωρεάν» ξεκαθάρισε εκ νέου ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή:https://www.pronews.gr

  • Δείτε επίσης...

  • error: Το περιεχόμενο είναι προστατευμένο!