Πρόκειται για μια πρωτότυπη εκστρατεία του υπουργείου Τουρισμού της Ιταλίας

Ο Ιταλός καλλιτέχνης Σάντρο Μποτιτσέλι δεν μπορούσε να φανταστεί τον 15ο αιώνα ότι η πρωταγωνίστρια του έργου του «Η γέννηση της Αφροδίτης» θα έτρωγε πίτσα ή θα φορούσε ρούχα του 21ου αιώνα ποζάροντας μπροστά από το Κολοσσαίο.

Ωστόσο, αυτή είναι η νέα πρωτότυπη εκστρατεία του υπουργείου Τουρισμού της Ιταλίας που μετέτρεψε την Αφροδίτη του Μποτιτσέλι σε ταξιδιώτισσα influencer με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Η καμπάνια, που ονομάζεται «Open to Wonder», παρουσιάζει την Αφροδίτη, ντυμένη με σύγχρονα ρούχα σχεδιαστών, να βγάζει selfies στην πλατεία του Αγίου Μάρκου, να κάνει ποδήλατο μπροστά από το Κολοσσαίο και να τρώει πίτσα στις όχθες της λίμνης Κόμο.

 

 

 

«Μια Αφροδίτη σε ρόλο σύγχρονης influencer θα πιάσει κάθε διεθνή επισκέπτη από το χέρι για να ανακαλύψει τη χώρα μας», τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού.

«Καλωσορίζουμε την εμβληματική Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, η οποία δανείζει το πρόσωπό της για να διηγηθεί την ομορφιά μας, από τις πιο διάσημες μεγαλουπόλεις μέχρι τις πιο κρυφές γωνιές της Ιταλίας», αναφέρεται σε άλλο σημείο.

 

 

Η καμπάνια, μια συνεργασία μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, θα «τρέξει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και συγκεκριμένα στο Instagram, στον λογαριασμό venereitalia23.

 

 

Με πληροφορίες από CNN

Πηγή:lifo.gr