Η Περιφερειακή Ενότητας Πιερίας συμμετείχε και φέτος δυναμικά στη σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας, την 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia», μέσα από το ενιαίο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την ανάπτυξη και προώθηση του τοπικού τουριστικού της προϊόντος σε νέες αγορές.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου παρευρέθηκε στην έκθεση που έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της έκθεσης η κα Μαυρίδου πραγματοποίησε σειρά σημαντικών επαφών με θεσμικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες του τουρισμού σε μια προσπάθεια προβολής της Πιερίας και περαιτέρω ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος.
Πιο συγκεκριμένα είχε συναντήσεις με στελέχη του Τουρισμού, τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις προτάσεις της Αντιπεριφερειάρχη για προγράμματα τουριστικής ανάπτυξης.

Παράλληλα η κα Μαυρίδου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους Δημάρχους διαφόρων δήμων και Αντιπεριφερεριάρχες από όλη τη χώρα και τα επιτελεία τους πάνω σε θέματα συνεργασίας κι ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τον Τουρισμό.

Στις εποικοδομητικές αυτές συναντήσεις της καθώς και στις συνεντεύξεις που παραχώρησε η Αντιπεριφερειάρχης κα Σοφία Μαυρίδου εστίασε στον μυθικό Όλυμπο με στόχο τη δημιουργία νέων προοπτικών για την τουριστική ανάπτυξη και στην κατεύθυνση της προσέλκυσης τουριστών, ενώ ανέδειξε την εύκολη προσβασιμότητα, τις τουριστικές υποδομές υψηλού επιπέδου, τον αρμονικό συνδυασμό βουνού και θάλασσας, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, ως τουριστικό προορισμό 12μηνης βάσης, όπου ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ποικίλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι ο φυσιολατρικός, ο πολιτιστικός, ο θρησκευτικός, ο αρχαιολογικός –ιστορικός, ο αθλητικός, ο γαστρονομικός, κ.ά.

Από την πλευρά της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας σχεδιάζονται περαιτέρω ενέργειες προώθησης του τουριστικού προϊόντος, ενώ σε συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς και μέσω του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής θα υπάρξει εξειδίκευση του Στρατηγικού Σχέδιου Μάρκετινγκ, που αφορά στον τουριστικό τομέα.

 

(Δελτίο τύπου)