Κάποτε δεν υπήρχαν κάμερες, κινητά, ίντερνετ και όλη αυτή η «ιεροτελεστία» των social media, που πλέον είναι απαραίτητη για να κοινοποιήσουμε μια σημαντική στιγμή στους διαδικτυακούς μας φίλους.

Όλη αυτή η παράδοξη κάπως αλλαγή από εποχή σε εποχή αποτυπώνεται μέσα από μια αρκετά προχωρημένη εικόνα που αποφάσισαν να προβάλουν σε εκκλησία του Μόντρεαλ, στον Καναδά.

Μια «χίπστερ φάτνη», στην οποία ο Ιωσήφ βγάζει σέλφι με τον νεογέννητο Ιησού και την Μαρία, η οποία φοράει πέτσινο παντελόνι και μπλουζάκι με τιράντες.

Ένας απ’ τους βοσκούς περιγράφει στο snapchat την όλη σκηνή. Η μητέρα του Ιησού κρατά κούπα καφέ από Starbucks. Μια γελάδα μασουλάει βοσκή χωρίς γλουτένη. Οι Τρεις Μάγοι έχουν αντικαταστήσει τα δώρα – λιβάνι, χρυσός και σμύρνα – με prime boxes της Amazon.

Η εικόνα προκάλεσε αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια. Πολλοί ήταν αυτοί που υπερασπίστηκαν την ιερή στιγμή της γέννησης του Χριστού, λέγοντας ότι με κάποια πράγματα δεν πρέπει να παίζουμε.

Η εκκλησία του Μόντρεαλ δεν διεκδικεί πρωτιά: τη «χίπστερ» φάτνη δημιούργησαν, πριν δύο χρόνια, δυο αδέλφια απ’ την Καλιφόρνια.

Παρήγαγαν 5.000 τέτοιες φάτνες και, στη συνέχεια, πολλές περισσότερες μιας και το προϊόν είχε ζήτηση. «Θέλαμε πιο πολύ να είναι κάτι που θα κάνει ν’ ανάψει κουβέντα. Θέλαμε να το κάνουμε να είναι κάτι το οποίο να το περιγελάσει ο κόσμος» δήλωσε στο CTV Montreal, ο Κόρεϊ Ράιτ, ένας απ’ τους δύο δημιουργούς….

 

Πηγή: mixanitouxronou.gr