Στους πιο φανατικούς χρήστες του Facebook στην Ευρώπη συγκαταλέγονται οι Έλληνες με 9 στους 10 χρήστες του διαδικτύου να διατηρούν λογαριασμούς στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.
Τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Statcounter για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνουν ότι ουσιαστικά η σχέση των Ελλήνων με τα κοινωνικά δίκτυα περιορίζεται σε τεράστιο βαθμό στο Facebook.
Στα υπόλοιπα δίκτυα η παρουσία των Ελλήνων χρηστών είναι περιορισμένη. Στο Facebook διαθέτει λογαριασμό το 87,6% των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα μας και αυτό αποτελεί την έκτη υψηλότερη επίδοση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε.
Με εξαίρεση την Ιρλανδία -που φιγουράρει στην κορυφή, κάτι πολύ κατανοητό καθώς η χώρα φιλοξενεί την ευρωπαϊκή έδρα του Facebook– όλες οι άλλες χώρες με μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης προέρχονται από την ευρύτερη γεωγραφική γειτονιά μας, ενώ στις δυτικές χώρες οι προτιμήσεις των χρηστών είναι διαφορετικές.Γερμανία και Γαλλία εμφανίζουν από τα χαμηλότερα ποσοστά χρήσης του Facebook και περιορίζονται στο 60%, ενώ σε επίπεδο Ε.Ε. τρεις στους τέσσερις χρήστες του διαδικτύου έχουν λογαριασμό στο Facebook.
Αναλυτικά τα ποσοστά:
Ιρλανδία 95.91
Βουλγαρία 94.63
Ρουμανία 91.47
Ουγγαρία 91.06
Κύπρος 89.88
Ελλάδα 87.6
Μάλτα 84.22
Σλοβενία 83.09
Πορτογαλία 81.23
Δανία 77.94
Λιθουανία 76.84
Σλοβακία 76.31
Αυστρία 75.3
E.E. 74.3
Βρετανία 72.31
Ιταλία 71.25
Ισπανία 69.68
Λουξ/γο 69.55
Σουηδία 69.2
Λετονία 68.67
Κροατία 66.36
Βέλγιο 64.18
Τσεχία 63.77
Εσθονία 62.75
Ολλανδία 62.41
Γερμανία 60.83
Γαλλία 60.22
Φινλανδία 58.74
Πολωνία 53.97

Σχετικά με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα στη χώρα μας, μπορεί ένα μέρος της πολιτικής επικοινωνίας να γίνεται μέσω Twitter ωστόσο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει λογαριασμό μόλις το 1,77% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα, πολύ πιο χαμηλά από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 4,8%. Χαμηλό είναι το ποσοστό χρήσης και του Instagram, που βρίσκεται στο 2,2%.

Στο Pinterest διαθέτει λογαριασμό σχεδόν το 6% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, έναντι 11,3% που είναι ο μέσος ευρωπαϊκός όρος. Τέλος, στο Tumblr υπάρχει μειωμένο ενδιαφέρον στην Ε.Ε. με το ποσοστό χρήσης στο 2%, ενώ στην Ελλάδα βρίσκεται στο  0,6%.

 

Πηγή: cnn.gr