Κατά την προσχολική ηλικία εμφανίζονται οι βασικές δομές της νοητικής λειτουργίας και της γενικής νοημοσύνης του παιδιού. Το παιδί αρχίζει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας και καθοδήγησης των ενεργειών του.

Γι’ αυτό οι περιβαλλοντικοί παράγοντες το διάστημα αυτό πρέπει να παρέχουν ποσότητα και ποιότητα ερεθισμάτων, ώστε να έχουν τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Με τη συντροφιά και το παιχνίδι με τα άλλα παιδάκια ανεξαρτητοποιείται από την οικογένειά του (στο μικρό βαθμό βέβαια που μπορούμε να μιλάμε για ανεξαρτησία σε αυτήν την ηλικία) και μοιράζεται βιώματα και εμπειρίες ξεπερνώντας φόβους και ανασφάλειες.

Μέσα από την καθημερινή και συνεχή επικοινωνία του με τα άλλα παιδάκια καλλιεργεί το λόγο του, ενώ συγχρόνως μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τη νόηση αποκτά σημαντικές βάσεις που σχετίζονται με το σχολείο. Έτσι, μαθαίνει από νωρίς τα γράμματα της αλφάβητου, φτιάχνει πολύ μικρές λεξούλες και γνωρίζει αριθμούς.

Σε ένα περιβάλλον, λοιπόν, που του προσφέρει αγάπη και φροντίδα και με γνώση και εμπειρία του παρέχει πλούσια ερεθίσματα, το παιδί αναπτύσσεται κινητικά, νοητικά, συναισθηματικά και κοινωνικά

ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ :

# Η ανάπτυξη της κοινωνικότητας και του αισθήματος δημιουργίας του παιδιού
# Η επαφή του παιδιού με την Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα
# Η εναρμόνιση του παιδιού με τις εικαστικές δημιουργίες,τη μουσική και την καλλιέργεια του πνευματικού επιπέδου
# Η ενεργοποίηση των σωματικών δυνατοτήτων του παιδιού μέσω ψυχοσωματικών δραστηριοτήτων

 

Κάντε κλικ στην κάρτα και επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας: