Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ, Μονρόε επιδεικνύει το στυλ της στο σχολείο στην πρώτη διαφημιστική της καμπάνια και εμφανίζεται ως η διάσημη μαμά της σε ηλικία 10 ετών, προβάλλοντας το όνειρό της να γίνει τραγουδίστρια.

Η αμερικανική εταιρεία παιδικών ενδυμάτων «OshKosh B’Gosh» ανακοίνωσε τη νέα της καμπάνια για το σχολείο, με τίτλο «Today is Someday», με «πρωταγωνιστές» τους Μαράια Κάρεϊ, Μοχάμεντ Άλι και το μουσικό συγκρότημα OutKast.

Η καμπάνια, -η οποία αναδεικνύει τόσο «το διαχρονικό όσο και το μοντέρνο στυλ παράλληλα με μια νέα τολμηρή γραμμή», προβάλλει μέσω μιας σειράς σύντομων χρονογραφημάτων, χαρακτηριστικά από την παιδική ηλικία του Άλι της Μαράια και των Outkast.

«Ως μικρό κορίτσι, ήμουν αποφασισμένη να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου. Τώρα ως μητέρα, μου φέρνει τόση χαρά να βλέπω τα παιδιά μου να οραματίζονται και να υλοποιούν τα όνειρα που έχουν στις καρδιές τους», δήλωσε η Μαράια Κάρεϊ.

«Κάναμε την εκστρατεία γιατί αγαπάμε το μήνυμα της εμψύχωσης των παιδιών να ονειρεύονται και να λάμπουν στη δική τους διαδρομή».

Η εκστρατεία έχει ως στόχο να ενθαρρύνει την επόμενη γενιά να «ονειρευτεί με θάρρος για το τι θα γίνει κάποια μέρα».
Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ, Μονρόε επιδεικνύει το στυλ της στο σχολείο στην πρώτη διαφημιστική της καμπάνια και εμφανίζεται ως η διάσημη μαμά τη, σε ηλικία 10 ετών, προβάλλοντας το όνειρό της να γίνει τραγουδίστρια.

Στην καμπάνια για τον Μοχάμεντ Άλι, ένα κόκκινο ποδήλατο εμφανίζεται στην ιστορία το οποίο τον οδήγησε στα ρινγκ. Ενώ για το συγκρότημα των «Outkast» αναδεικνύει τις αρχές του ντουέτου στην Ατλάντα, του Αντρέ 3000 με τον Μπιγκ Μπόι.

«Αυτή η εκστρατεία αντιπροσωπεύει μια νέα, φρέσκια θέση για την εταιρεία – που γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν και υπερασπίζεται τα όνειρα, το θάρρος και την αποφασιστικότητα των παιδιών», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Τζεφ Τζένκινς σύμφωνα με το ΑΠΕ.

 

Πηγή:in.gr