Σύμφωνα με μια μεγάλη έρευνα που έκανε ένα από τα μεγαλύτερα sites μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, συγκεντρώθηκαν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα κριτήρια επιλογής.

Το site ανέλυσε περισσότερα από 30 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην ιστοσελίδα και μελέτησε εκατοντάδες χιλιάδες έρευνες καταναλωτών που ήρθαν σε επαφή με τους πωλητές.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο του site Phong Ly: «Οι προτιμήσεις στη μάρκα του αυτοκινήτου βασίζονται στον υπολογισμό και τη σύγκριση των ποσοστών των ερευνών των ανδρών έναντι των γυναικών.»

 

Mini

Η Mini δεν θεωρείται ως μια ιδιαίτερα… αρσενική μάρκα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι γυναίκες είναι κατά 18% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Mini από τους άνδρες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σίγουρα φαίνονται μικρά και “χαριτωμένα”, θα μπορούσαμε όμως να πούμε ότι απουσιάζουν από το σπορ και πολυτελή σχεδιασμό που προσελκύει τους άντρες καταναλωτές. Στην Κίνα για παράδειγμα, το 80% ιδιοκτητών των Mini είναι γυναίκες, κάτι που η εταιρεία προσπαθεί να εξισορροπήσει με μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση μάρκετινγκ.

 

Mazda

Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός νέου Mazda, υπάρχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσουν οι γυναίκες και όχι το αντρικό κοινό. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η Mazda εστιάζει σε μικρότερα και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν τόση δύναμη.

 

Nissan

Με οχήματα όπως το το Juke, το Note και το Leaf, η Nissan έχει μια σειρά από επιλογές που κατά κανόνα η ανδρική πελατεία δεν θα την επιλέξει. Για την ακρίβεια, το οι αγοραστές του Nissan Juke είναι πάνω από το ήμισυ γυναίκες. Σύμφωνα με το iSeeCars, οι γυναίκες τείνουν κατά 23% αγοράσουν ένα Nissan από ότι οι άνδρες.

 

Honda

Η Honda κάνει τα οχήματα να τείνουν να είναι μικρότερα, πιο πρακτικά και αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά που προσελκύουν τις γυναίκες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι γυναίκες έχουν 32% περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να επιλέξουν ένα μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.

 

Volkswagen

Οι άντρες μπορεί να προτιμούν τα Audi, αλλά οι γυναίκες είναι 56% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Volkswagen. Και πάλι βλέπουμε την τάση το γυναικείο κοινό να έλκεται από τα πιο απλοϊκά και πρακτικά οχήματα, όπως αυτά που κάνει η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις και την ταχύτητα μηχανήματα που κατασκευάζει η «αδερφή» εταιρεία της Audi.

 

Hyundai

Οι γυναίκες αποτελούν ένα επιβλητικό 67% όσον αφορά το ποσοστό που επιλέγει ένα Hyundai.

 

Kia

Οι γυναίκες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο Kia, σε αντίθεση με τους άνδρες, υποδεικνύοντας ότι παρά τις γενικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων Hyundai και Kia, οι γυναίκες επιλέγουν την Kia. Αυτό που τα κάνει τόσο ελκυστικά; Ας πάρουμε για παράδειγμα το Rio. Οι παλαιότερες εκδόσεις του φαίνονταν φθηνές και όντως ήταν, αλλά πρόσφατα μοντέλα, όπως αυτό του 2013, έχουν αρχίσει να δείχνουν την ίδια λάμψη σε χαμηλή τιμή. Επίσης, οι γυναίκες σκέφτονται με μια άλλη προοπτική, όταν πρόκειται για επενδύσεις, όπως το ότι αγοράζοντας ένα Kia Rio, αυτό διαθέτει ένα ευρύχωρο πίσω κάθισμα για μελλοντικά παιδιά, κι έτσι αποτελεί ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.

Πηγή: aftodioikisi.gr