«Τα σχολεία θα ανοίξουν σταδιακά σε όλες τις βαθμίδες για αποφυγή συγχρωτισμού» αποκάλυψε ο υπουργός Επικρατείας. Το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για άνοιγμα με «βάρδιες».

Το δόγμα μιας επιστροφής στην κανονικότητα «σταδιακής, μακρόσυρτης και στοχευμένης» θα ισχύσει και για τα σχολεία. Η κυβέρνηση εξετάζει διαφορετικές προσεγγίσεις, όμως όλες έχουν γνώμονα τη σταδιακή επιστροφή των μαθητών ώστε να μην δημιουργηθεί με τον συνωστισμό μια «υγειονομική βόμβα» που θα προκαλέσει πισωγύρισμα στην παραδειγματικά καλή διαχείριση της κρίσης της πανδημίας στη χώρα μας.

 

Άνοιγμα σχολείων στα μέσα Μαΐου με βάρδιες και προτεραιότητα στη Γ΄ Λυκείου

Το πιθανότερο είναι τα σχολεία να ανοίξουν λίγο μετά τα μέσα Μαΐου. Προτεραιότητα θα δοθεί στη Γ΄ Λυκείου και με «βάρδιες». Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές θα μπαίνουν σταδιακά στις αίθουσες σε μικρές τάξεις έως 10 ατόμων.

Θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες τάξεις ανά χρονικά διαστήματα καθώς η κυβέρνηση δεν επιθυμεί η σχολική χρονιά να τερματιστεί από τις αρχές Μαρτίου, οπότε και έκλεισαν τα σχολεία λόγω του κορονοϊού. Ωστόσο, είναι αμφίβολο αν θα γίνουν οι προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών του Γυμνασίου -κυρίως- αλλά πιθανότατα και του Λυκείου.

 

Γεραπετρίτης: Τα σχολεία θα ανοίξουν σταδιακά σε όλες τις βαθμίδες για αποφυγή συγχρωτισμού

Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου ενδέχεται να επιστρέψουν στα θρανία περί τα μέσα Μαΐου (πιθανώς τη Δευτέρα 11 Μαΐου), ενώ στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις να ξεκινήσουν στα τέλη Ιουνίου προκειμένου να ολοκληρωθούν περί τα μέσα Ιουλίου.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης ανάφερε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν για τους μαθητές όλων των τάξεων. «Θα ανοίξουν σταδιακά όλες οι βαθμίδες για αποφυγή συγχρωτισμού» είπε χαρακτηριστικά.

«Η Γ΄ λυκείου θα προταχθεί λόγω εξετάσεων», είπε ο υπουργός και τόνισε πως ακολουθείται ένα πολύ συγκεκριμένο και επεξεργασμένο πλάνο, ενώ συμπλήρωσε πως «είμαστε έτοιμοι για πανελλαδικές».

Σημειώνεται, τέλος, ότι σήμερα το υπουργείο Παιδείας ανακοινώνει το νομοσχέδιο για την εκπαίδευση και τις αλλαγές στον τρόπο εξετάσεων που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Τράπεζα Θεμάτων, βάση του 10, αξιολόγηση σχολικών μονάδων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μείωση των πειραματικών σχολείων και αύξηση των προτύπων σχολείων.