Την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε προσκυνηματική και εκπαιδευτική εκδρομή 54 νέων, στελεχών του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους Κατερίνης και Πλαταμώνος, στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Σουρωτής. 

Το προσκύνημα έγινε με ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κασσανδρείας κ. Νικοδήμου. Επικεφαλής ετέθη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Γεώργιος, με τη συνοδεία των Αρχιμ. Διονυσίου Γκόλια, Πρωτοπρ. Άγγελου Γιαννίκη, Διακ. Κων/νου Κοσμά και Διακ. Μελετίου Παράσχου, υπευθύνων διαφόρων τομέων του νεανικού έργου.

 

 

Στα προπύλαια της Ιεράς Μονής, τον Μητροπολίτη Κίτρους και τους προσκυνητές υποδέχθηκαν με εγκαρδιότητα η Οσιολογιωτάτη Καθηγουμένη Γερόντισσα Φιλοθέη και Αδελφές της Ιεράς Μονής. 

Αρχικά, στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου Θεολόγου, έγινε, κατά τη μοναστηριακή τάξη, η υποδοχή του Αρχιερέα. Στη συνέχεια, τελέστηκε ο Παρακλητικός Κανόνας του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου, ποίημα Αδελφών της Ιεράς Μονής.

Ο Σεβασμιώτατος κ. Γεώργιος, κατά το κήρυγμά του αναφέρθηκε στη σημασία αναδείξεως νεοφανών Αγίων για τη ζωή και τη μαρτυρία της Εκκλησίας στον σύγχρονο κόσμο, ευχαρίστησε δε τον οικείο Ιεράρχη, Σεβασμιώτατο κ. Νικόδημο, για την παροχή της κανονικής ευλογίας του, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το προσκύνημα. 

Εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τη Μοναστική Αδελφότητα, για την εγκάρδια υποδοχή και φιλοξενία, καθώς και για τη διακονία που προσφέρουν καθημερινά στους χιλιάδες προσκυνητές του τάφου του Αγίου Παϊσίου, τόσο με την εξυπηρέτησή τους, όσο και με τη δημοσίευση των υποθηκών του νεοφανούς και λαοφιλούς Αγίου. 

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα Θυρανοίξια του πρώτου Ενοριακού και περικαλλούς Ναού επ’ ονόματι του Αγίου Παϊσίου, που τέλεσε ο ίδιος κατά το παρελθόν θέρος στην Ν. Έφεσο Πιερίας. 

Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με προσκύνημα στον τάφο του Αγίου Παϊσίου, ξενάγηση και μοναστηριακό κέρασμα. 

Μετά την αναχώρηση από την Ιερά Μονή, το πρόγραμμα περιλάμβανε επιμόρφωση των στελεχών, με γνωριμία του ποιμαντικού έργου που προσφέρουν οι Ενορίες μιας μεγαλούπολης, όπως είναι η Θεσσαλονίκη. 

Συγκεκριμένα, οι νέοι γνώρισαν πτυχές της αστικής ποιμαντικής, σε λειτουργικό, κατηχητικό και φιλανθρωπικό επίπεδο, με τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες, που συνεπάγεται η άσκηση εντός τέτοιου έργου.