Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο να παραταθεί η σχολική χρονιά η Ζέττα Μακρή εντός του Ιουνίου. Η υφυπουργός Παιδείας μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ παρέπεμψε στις σχετικές δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως, τονίζοντας πάντως ότι δεν τίθεται ζήτημα παράτασης έως τον Ιούλιο.

Σε ό,τι αφορά την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, η κυρία Μακρή ανέφερε ότι το υπουργείο Παιδείας αναμένει τις αποφάσεις της επιτροπής των ειδικών.

«Εμείς είμαστε έτοιμοι» δήλωσε η υφυπουργός και πρόσθεσε «προτεραιότητα για εμάς είναι όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης, όμως έχουμε μια ιδιαίτερη ευαισθησία για το λύκειο».

Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα του ανοίγματος των σχολείων θα εξεταστεί από τους λοιμωξιολόγους την επόμενη εβδομάδα που ανάλογα την τάση του επιδημιολογικού φορτίου θα κάνουν την εισήγησή τους. Αν ο αριθμός των κρουσμάτων και οι επιστημονικές μελέτες δεν δείχνουν τάσεις μείωσης των κρουσμάτων, είναι πιθανό να εξεταστεί το άνοιγμα μόνο του Λυκείου, καθώς κυρίως για την Γ’ τάξη υπάρχει ισχυρή πίεση οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Προς ματαίωση οι προαγωγικές Γυμνασίων και Λυκείων;

Σε ό,τι αφορά τη διεξαγωγή ή όχι των προαγωγικών εξετάσεων η κ. Μακρή τόνισε ότι «δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση ωστόσο αυτό θα γίνει έγκαιρα και έγκυρα, όπως έγινε και πέρυσι τον Μάιο».

Σημειώνεται ότι τον περασμένο Μάιο οι προαγωγικές εξετάσεις ματαιώθηκαν ενώ και φέτος η πιθανότητα ματαίωσής τους είναι εξαιρετικά αυξημένη, καθώς εάν το σχολικό έτος παραταθεί, όπως προανήγγειλε η υπουργός Ν. Κεραμέως, ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά για τις Πανελλήνιες, ενώ και η προετοιμασία των μαθητών ελλείψει δια ζώσης μαθημάτων δεν είναι η ικανοποιητικότερη δυνατή.

Μείωση ύλης

Σχετικά με ενδεχόμενη μείωση της ύλης στις τάξεις γυμνασίου και λυκείου, η υφυπουργός είπε ότι υπάρχουν σκέψεις και προθέσεις προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με πληροφορίες μελετάται μια μείωση της ύλης της τάξης του 20%.

Την οριστική απόφαση θα λάβει το υπουργείο μετά και από την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.