Scroll to top

Στα σούπερ μάρκετ ξόδεψαν τα χρήματά τους τον Απρίλιο οι Έλληνες


- 30 Ιουνίου 2020

  •  

     

    Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.

    Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων σε:

    Ένδυση- υπόδηση (83,1%),

    Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%),

    Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%),

    Πολυκαταστήματα (45,4%),

    Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%),

    Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%).

    Διασώθηκαν μόνον τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.

    Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%.

    Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.

    Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%.

    Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.

     

     

     

     

     

  • Δείτε επίσης...