Σύνδεση των ακτών της Πιερίας με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης με δρομολόγιο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ – Συνέντευξη τύπου των Μ. Λεοντιάδη και Η. Τσιτλακίδη
Συνέντευξη τύπου, σχετικά με τη νέα γραμμή του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πιερίας, η οποία συνδέει τις παραλίες του Νομού με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, παραχώρησαν ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ κ. Μόσχος Λεοντιάδης και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης, στα γραφεία της Ένωσης.
Μιλώντας για τη νέα γραμμή από τη Θεσσαλονίκη για τις ακτές Πιερίας, ο κ. Λεοντιάδης ανέφερε τα εξής: «Το δρομολόγιο ξεκινάει με αφετηρία την Ολυμπιακή Ακτή, συνεχίζει μέσα από την Παραλία Κατερίνης, όπου οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν εισιτήρια από το περίπτερο, δίπλα στην κεντρική στάση του Αστικού, συνεχίζει μπροστά από τα γνωστά beach bar, διασχίζει την παραλιακή οδό του Κορινού, περνάει μέσα από τον Κορινό και κάνει είσοδο στην Εθνική οδό.
Στον σταθμό ΚΤΕΛ “Μακεδονία” γίνεται ανταπόκριση με γραμμή του ΟΑΣΘ, από και προς αεροδρόμιο. Στην επιστροφή γίνεται ακριβώς η αντίθετη διαδρομή. Γίνονται καθημερινά τρία δρομολόγια και ισχύουν εκτός από τα εισιτήρια απλής μετάβασης, εισιτήρια μετ’ επιστροφής με κάποια μικρή έκπτωση, καθώς επίσης και τα εκ του νόμου εκπτωτικά εισιτήρια».
Από την πλευρά του, ο κ. Τσιτλακίδης, σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη θετική εξέλιξη για το τουριστικό προϊόν της Πιερίας, σημείωσε: «Εμείς θέλουμε για μια ακόμη φορά να τονίσουμε την καλή, αγαστή, στενή και αρμονική συνεργασία ανάμεσα στην Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Πιερίας.
Φυσικά αυτό αντανακλά και στον Πρόεδρο, αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Είναι μια τοπική επιχείρηση, η οποία είναι πάρα πολύ σπουδαία για την τοπική οικονομία και είναι μια επιχείρηση, η οποία ουσιαστικά διασυνδέει την περιοχή μας με όλη την Ελλάδα. Και μόνο από αυτό το γεγονός, εμείς υπερθεματίζουμε και επικροτούμε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία της διασύνδεσης της παραλιακής περιοχής της Πιερίας με τη συμπρωτεύουσα.
Σας θυμίζω ότι η συνεργασία μας είχε ξεκινήσει και με τα θέματα των εργασιών στη γέφυρα του Μακρυγιάλου, με τις εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης που γινόταν με την επίβλεψη της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”, όταν είχαμε συγκεντρωθεί ως τοπική κοινωνία, μαζί με τους εκλεγμένους Βουλευτές και Δημάρχους, και ουσιαστικά η εταιρεία είχε δεσμευτεί ότι μέχρι τα τέλη του Ιουνίου, θα τελειώσουν οι εργασίες και δεν θα υπάρχουν πλέον αυτές οι ατελείωτες ουρές στο Μακρύγιαλο. Όπως και έγινε.
Από εκεί και πέρα, αυτό το οποίο επιθυμούμε ως ακτές Ολύμπου, ως Πιερία, είναι να εμπλουτίσουμε το μίγμα των επισκεπτών της περιοχής και εκτός από το οδικό κομμάτι, να έχουμε και το αεροπορικό κομμάτι. Για να έχουμε αυτόν τον εμπλουτισμό, πρέπει να έχουμε εύκολη διασύνδεση με το αεροδρόμιο.
Αυτή τη στιγμή το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Πιερίας βγαίνει μπροστά από τις εξελίξεις και δίνει τη δυνατότητα στον μεμονωμένο ταξιδιώτη ή και στο ζευγάρι, που δεν θέλουν να έρθουν με κάποιον άλλο τρόπο, να πάρει το λεωφορείο το οποίο συνδέει το αεροδρόμιο “Μακεδονία” με τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων “Μακεδονία”, 24 ώρες το 24ωρο. Κι από εκεί και πέρα να πάρει το λεωφορείο της συγκεκριμένης γραμμής και να έρθει στο ξενοδοχείο του που βρίσκεται στις ακτές της Πιερίας.
Είναι μια πάρα πολύ σημαντική πρωτοβουλία. Είναι το πρώτο βήμα για να αποκτήσουμε ουσιαστικά δρομολόγιο με το αεροδρόμιο. Σε συζητήσεις που έχουμε κάνει με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ και με τον Πρόεδρο το δεύτερο βήμα, ίσως θα ήταν η απευθείας γραμμή από το αεροδρόμιο στις ακτές. Οπότε αυτό, όπως όλοι καταλαβαίνετε, θα είναι το κάτι φοβερά ευεργετικό για την περιοχή μας. Δηλαδή, μας λείπει, δεν το έχουμε και είναι κάτι το οποίο θα προσδώσει πρόσθετη αξία στο τουριστικό προϊόν της Πιερίας.
Εμείς, μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας, έχουμε πάρει την καταχώρηση ουσιαστικά των δρομολογίων και στον χάρτη τον οποίο έχουμε εκδώσει πρόσφατα και τον οποίο θα μοιράσουμε στα ξενοδοχεία μας, θα μπορεί ο επισκέπτης με ένα QR qode με το κινητό του το τηλέφωνο να κατεβάζει τα δρομολόγια και να κάνει online κράτηση εισιτηρίων.
Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, φέρνει την μετακίνηση, την πληροφορία, αλλά και το εισιτήριο, απευθείας στα front desk, στις ρεσεψιόν, των ξενοδοχείων. Είναι πολύ απλό. Δεν έχουμε ανακαλύψει την Αμερική, αλλά είναι κάτι με το οποίο αποφεύγουμε όλα τα ενδιάμεσα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν και προσπαθούμε να κάνουμε τα πράγματα απλούστερα και πιο φιλικά για τον επισκέπτη».