Απίστευτο κόλπο δικηγορικών εισπρακτικών εταιρειών. Διαθέτουν τηλεφωνικά κέντρα με 20 και 30 κινητά, κάνουν “βουβές” κλήσεις στους οφειλέτες και έτσι παρακάμπτουν τους κανόνες.  Όπως ανέφερε η δικηγόρος Ρόη Παυλέα στο OPEN  ΤV «δικηγορικές εταιρείες έχουν εφεύρει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μηχανικών κλήσεων… αυτομάτων μαγνητοφωνημένων κλήσεων. Δηλαδή μπορεί να καλέσουν και 10 φορές την ημέρα οι εισπρακτικές εταιρείες  τους οφειλέτες. Παίρνουν είτε βουβά τηλεφωνήματα είτε στέλνουν αυτοματοποιημένα μηνύματα που λένε: “Σας παρακαλώ τηλεφωνήστε στον τάδε αριθμό” χωρίς να αναφέρουν στον πολίτη τον λόγο για τον οποίο τον καλούν. Τον καλεί ο δανειολήπτης και ανακαλύπτει πως έχει πέσει σε δήθεν δικηγορικό γραφείο που στην ουσία λειτουργεί ως εισπρακτική και μάλιστα παράνομα. Διότι παίζει με αυτό τον διπλό ρόλο -από τη μία του δικηγόρου και από την άλλη της εισπρακτικής».

Παρόμοιο περιστατικό συνέβη στην κ. Παυλέα όπως εξιστόρησε ίδια στον τηλεοπτικό σταθμό.  «Επικοινώνησα με το δικηγορικό γραφείο της Θεσσαλονίκης που με παρενοχλεί. Όταν κάλεσα πίσω έβγαλα λαβράκι: έντρομη η υπάλληλος του γραφείου κατάλαβε πως τηλεφώνησε δικηγόρος, που δεν έχει καμία οφειλή και ότι δεν έπρεπε να με παίρνει τηλέφωνο. Μου είπε: “Αχ σας ζητούμε συγγνώμη”. Από την απάντηση αυτή ανακαλύπτω τι γίνεται: υπάρχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που βάζει αριθμούς τηλεφώνων να καλούν από μόνοι τους τους πολίτες. Είτε θα βγει ένα ηχογραφημένο μήνυμα και θα σου λέει “παραιτήσου  ή τις περισσότερες φορές είναι βουβά τηλεφωνήματα” . Αυτό δεν θα μου το έλεγε ποτέ εάν δεν είχα πάρει πίσω τηλέφωνο και δεν τους ρωτούσα ποιοι είναι και γιατί με καλούν από τη στιγμή που δεν χρωστάω τίποτα».

«Καλά είμαστε “συνάδελφοι” δεν ξέρετε πόσα άτομα δουλεύουν στο γραφείο σας» είπε η κ. Παυλέα  απευθυνόμενη στη δικηγόρο.  «Είμαστε πάρα πολλοί», απάντησε η υπάλληλος.

«Μάλιστα, είσαστε δικηγορική εταιρεία, αυτό επιτρέπεται. Δεν ξέρετε πόσοι αριθμοί καλούνται αυτή τη στιγμή;» διερωτήθηκε η κ. Παυλέα. «Δεν μπορώ να το ελέγξω. Εγώ έδωσα εντολή να μην ενοχλούν το δικό σας τηλέφωνο, αλλά δεν μπορούμε να το βρούμε. Σε ποιο σύστημα από όλα έχει μπει μέσα το τηλέφωνο σας», είπε η υπάλληλος.

Στην συνέχεια η κ. Παυλέα αποκάλυψε πως το δικηγορικό γραφείο της ζήτησε τα προσωπικά στοιχεία των πελατών της (ΑΦΜ κλπ)  προκειμένου να δουν ποιος από όλους χρωστάει.

«Πρέπει να σας πω ότι είναι τόσο θρασύτατοι σε αυτό το δικηγορικό γραφείο της  Θεσσαλονίκης που μίλησα, καθώς όταν κατάλαβαν πως είμαι δικηγόρος και τι συμβαίνει αρνήθηκαν να μου δώσουν οι υπάλληλοι το όνομά τους και μου είπαν πως «αφού μας μιλάτε έτσι εγώ θα σας κλείσω το τηλέφωνο».

Πηγή: enikonomia