ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΑΝΤΕΣ

Ένα μπάχαλο επικρατεί στις διανομές των λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ  στον Πλαταμώνα. Όπως καταγγέλλουν πολίτες στον «Ντελάλη», σημειώνονται απίστευτες καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα πολλές φορές να παραδίδονται μέχρι και ληγμένοι λογαριασμοί. Λογαριασμοί Κοινής Ωφέλειας και λογαριασμοί τηλεφώνου  αργούν  να φτάσουν και συνεπώς έληξαν, χωρίς να πληρωθούν με τους καταναλωτές να έχουν μείνει με την απορία για το τι μέλλει γενέσθαι με τις  οφειλές αυτές.

Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι το ταχυδρομικό κατάστημα έχει μείνει μόνο με έναν εργαζόμενο και είναι αδύνατον να μπορέσει να διεκπεραιώσει τόσο μεγάλο όγκο εργασίας, καθώς το εν λόγω κατάστημα εξυπηρετεί τουλάχιστον έξι χωριά.

«Αντί να στείλουν μόνιμα προσωπικό, τον έχουν αφήσει τελείως μόνο του, τον βάζουν στην διαδικασία να τρέχει πάνω κάτω.  Αντί με όχημα του Ταχυδρομείου να στέλνουν τα δέματα, γράμματα ή ότι άλλο χρειάζεται στον Πλαταμώνα,  όπως οφείλουν να πράξουν, επιβάλλουν στον παρόντα υπάλληλο να τρέχει να τα πάρει από την Λεπτοκαρυά. Και όχι μία φορά την ημέρα. Πολλές φορές 2 και 3. Με αποτέλεσμα να χάνει άσκοπα ώρες από την δουλειά του που θα μπορούσε να τις εκμεταλλευτεί παραγωγικότερα», αναφέρουν στον «Ντελάλη» με αγανάκτηση κάτοικοι της περιοχής.

Και το χειρότερο! Οι παραδόσεις των γραμμάτων καθυστερούν, το ρεύμα ή το νερό πολλές φορές μπορεί να κοπούν επειδή οι λογαριασμοί φτάνουν ληγμένοι, και πολύ καθυστερημένοι, και εννοείται χωρίς υπαιτιότητα του ταχυδρόμου, καθώς στο Ταχυδρομείο γίνεται  χαμός.  «Ακόμη και οι πληρωμές των συντάξεων καθυστερούν, και συνήθως ξεκινούν πάρα πολύ αργά, με αποτέλεσμα ο κόσμος να συσσωρεύεται έξω από το Ταχυδρομείο περιμένοντας να κάνει την δουλειά του. Και να γίνονται δυστυχώς αρκετά θέματα, αρκετοί καυγάδες.  Μπορείτε να αντιληφθείτε την κατάσταση. Κάτι που πραγματικά θεωρώ ανεπίτρεπτο», τονίζει κάτοικος του Πλαταμώνα.

Αυτό που προβληματίζει ακόμη περισσότερο τους κατοίκους με την υποβάθμιση του ταχυδρομικού καταστήματος είναι η επιπλέον συρρίκνωση των υπηρεσιών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αναγκάζονται να μετακινούνται στη Λεπτοκαρυά για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν από τα ΕΛΤΑ.

«Ποιος νοιάστηκε για το πως θα μετακινηθεί ο κόσμος στην Λεπτοκαρυά; Αν έχει δικό του αμάξι; Αν έχει τα χρήματα για την βενζίνη που απαιτείται να χρησιμοποιήσει; Και αν δεν έχει δικό του μέσο μετακίνησης, και πρέπει να πάρει ταξί; Δεν σκεφτήκανε καν αν έχει τα χρήματα να το πληρώσει. Ενώ τώρα πηγαίνει στο Ταχυδρομείο του Πλαταμώνα και διεκπεραιώνει την όποια δουλειά έχει να κάνει ακόμα και με τα πόδια. Κάνουνε την κίνηση αυτή, αδιαφορώντας για τους κατοίκους αυτού του χωριού. Ακόμα και το τρένο, ακόμα και ο σταθμός των Νέων Πόρων είναι κάποια χιλιόμετρα μακριά από το χωριό. Ακόμα και έτσι πως θα μετακινηθεί ο ηλικιωμένος; Και πάλι πρέπει να βρει τρόπο να μεταβεί στον σταθμό, να πάρει το τρένο, να πάει Λεπτοκαρυά, να περπατήσει από τον εκεί σταθμό στο Ταχυδρομείο», σημειώνουν, ζητώντας τη στελέχωση του ταχυδρομείου με επιπλέον προσωπικού για να μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες.