Στη νέα καμπάνια προβάλουμε την περιοχή μας ως ασφαλή προορισμό».

Τον ανασχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας και τις νέες προτεραιότητες που τέθηκαν ως απόρροια των ραγδαίων αλλαγών που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού, παρουσίασε ο Τομεάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, μιλώντας στην εκπομπή ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ του Δημοτικού Ραδιοφώνου Κατερίνης και την Χριστίνα Σιδηροπούλου.

 

 

Ο κ. Θάνος υπογράμμισε ότι στην ΠΚΜ το 72% του τουρισμού αφορά τον οδικό τουρισμό και όπως «αντιλαμβάνεστε θα ποντάρουμε σ’ αυτό καθώς η μετακίνηση με ΙΧ φαίνεται ότι πλέον είναι και η πρώτη επιλογή των τουριστών». Τόνισε, επίσης, ότι «για άλλη μια χρονιά θα επενδύσουμε στις Βαλκανικές αγορές, που είναι οι παραδοσιακοί επισκέπτες της περιοχής μας και είναι ενθαρρυντικό που, επίσης, δεν είχαν πολλά κρούσματα κορωνοϊού».

Μιλώντας για τη νέα στοχευμένη καμπάνια τουριστικής προβολής της ΠΚΜ σημείωσε: «θα επιμείνουμε προκρίνοντας την καλή υγειονομική κατάσταση της χώρας, τις πανέμορφες παραλίες και τα τοπία μας ευελπιστώντας να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες για τη σεζόν. Αυτή η καμπάνια θα στοχεύσει σε συνεργασία με τον ΕΟΤ σε συγκεκριμένες χώρες στόχους, όχι μόνο τις βαλκανικές, θα ξεκινήσει τον Ιούνιο και θα κρατήσει μέχρι να επαναπροσδιορίσουμε την στρατηγική για το 2021, όπου ο στόχος μας θα είναι να βρεθούμε πιο ψηλά από την εποχή προ κορωνοϊού. Όλα αυτά εφόσον η υγειονομική κατάσταση της χώρας παραμείνει καλή».

Ο κ. Θάνος τόνισε ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι «στίβος μάχης».

Σημειώνεται ότι η συνέντευξη δόθηκε στις 22 Μαΐου.

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης του Αλέξανδρου Θάνου: