Θα μπορούσαμε να κάνουμε και όλη την διαδρομή με ΒΜΧ, εάν είχαμε: 5 μέρες,συν άλλες τόσες , χρόνο για επιστροφή… ειδική άδεια από τις εταιρείες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους και την τροχαία … αυτοκίνητο ή μηχανή υποστήριξης (και οδηγό) για νερά , σκηνές που δεν ΧΩΡΑΝΕ στο ΒΜΧ (το δοκιμάσαμε )

Έτσι μέχρι να το σκεφτούμε λοιπόν, πήραμε το ΚΤΕΛ Πιερίας και απολαύσαμε ΔΥΟ ταινίες , σε μία “χαμηλής πτήσης” διαδρομή με υπερσύγχρονα αθόρυβα και πολυτελή λεωφορεία , χωρίς «κενά αέρος» και μόνο με 50€ μαζί με την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ από Αθήνα !

Ποδηλατίσαμε όμως για μία ακόμη φορά με το θρυλικό EXTREME ΒΜΧ REDLINE 340 στο κέντρο της Αθήνας και γύρω και σε περιοχές Πλατεία Βάθης, Ομόνοια, Σύνταγμα, Ακρόπολη μέχρι Άλσος Περιστερίου, Πετρούπολη…

Πειραιά , Π. Φάληρο, Μαρίνα Αλίμου.

Καθίσαμε ή μάλλον ποδηλατίσαμε τρείς μέρες συνολικά ,με ΒΜΧ πάντα διανύοντας κατά μέσο όρο 30χλμ την ημέρα! Πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για «τουριστική» ποδηλασία αλλά πάρα πολλά για ΒΜΧ! Καθώς το ποδήλατο αυτό μπορεί να είναι το δυνατότερο , το πιο οικονομικό ,πιο αθλητικό αλλά δεν συστήνεται για μεγάλες αποστάσεις. Πάντως πετύχαμε τον ατομικό μας στόχο, να ανεβούμε στα δύο γνωστότερα σημεία της Ελλάδος σε όλο τον κόσμο με BMX , τον ΜΥΤΙΚΑ και την ΑΚΡΟΠΟΛΗ !

Τελικά το ΒΜΧακι ήταν η καλύτερη επιλογή αφού η Αθήνα και ευρύτερη περιοχή , όπως είδαμε (και ακούγαμε) είναι η χειρότερη πόλη στο «κυκλοφορικό» , ειδικά για ποδηλάτες ,από όλες τις πόλεις που έχουμε επισκεφθεί μέχρι τώρα! Εντός και εκτός Ελλάδος. Δεν είναι παράξενο που διανύοντας περισσότερο από 90χλμ (σε τρείς μέρες) δεν είδαμε να κυκλοφοράνε συνολικά, περισσότεροι από 30 ποδηλάτες!

Μέχρι σήμερα πιστεύαμε πως η Κατερίνη είναι από τις χειρότερες αλλά …

Για την ιστορία : είναι η δεύτερη φορά πού επισκεφτήκαμε την πρωτεύουσα-με ποδήλατο πάντα- και η προηγούμενη ήταν το 2012.

Τίποτα δεν βελτιώθηκε για την ποδηλασία, αν και έχουν κατασκευαστεί και συνεχίζουν να φτιάχνονται, νέοι αυτοκινητόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας και δεκάδες άλλα έργα, αλλά τίποτα για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πεζών, των Α.Μ.Ε.Α., των ποδηλάτων .

Μάλιστα το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι τόσο έντονο που ακόμα και σε περιοχές όπως Ν.Σμύρνη κλπ τα ελάχιστα πεζοδρόμια έχουν καταλειφθεί από Ι.Χ. ακόμα και μπροστά από το κτήριο του δημαρχείου για χιλιόμετρα (!) καθημερινή. Το είδαμε στο δημαρχείο Ν.Σμύρνης-και δεν «ίδρωνε το αυτί κανενός».

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΛΙΩΡΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ

ΞΕΝΑΓΟΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΛ.Π.ΠΙ.

 

 

 

 

(Δελτίο τύπου)