Η παγκοσμίου φήμης αλυσίδα των μπέργκερ «Burger King», αποφάσισε να επαναπροωθήσει την ναυαρχίδα του μενού της, το γνωστό «Whopper» μέσα από μία πολύ «ιδιαίτερη» διαφημιστική καμπάνια.

Στόχος της Καναδικής πολυεθνικής εταιρείας Restaurant Brand International, στην οποία ανήκει η Burger King, είναι να επανασυστηθεί στον κόσμο ως εταιρεία που δεν χρησιμοποιεί συντηρητικά ή άλλα πρόσθετα στο μενού της.

Έτσι λοιπόν, δημοσίευσε εικόνες από το νέο, χωρίς συντηρητικά ή άλλα πρόσθετα «Whopper» μπέργκερ. Στην διαφήμιση που δημιούργησε, το «Whopper», γεμίζει μούχλα καθώς αποσυντίθεται.

Το νέο «Whopper» μπέργκερ, που χρησιμοποιεί 100% φυσικά συστατικά, εμφανίζεται να σαπίζει μέσα σε 34 μέρες, ενώ την ίδια στιγμή ακούγεται η μεγάλη επιτυχία του 1959, της σόουλ τραγουδίστριας, Ντίνα Γουάσιγκτον, «What a Difference A Day Makes». Συγχρόνως, σκοπίμως, δεν υπάρχουν τα έντονα χρώματα και τα ειδικά εφέ που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες περιπτώσεις, ούτως ώστε να κάνουν το φαγητό να φαίνεται λαχταριστό. Με την ολοκλήρωση των 45 δευτερολέπτων, τόσο κρατάει το διαφημιστικό σποτ, το «Whopper» έχει μετατραπεί σε ένα μπλε και πράσινο «μείγμα».

 

https://youtu.be/oSDC4C3_16Y

 

Η Restaurant Bran International, όσο αποκρουστική και αν είναι η διαφήμιση, θεωρεί πως αποτελεί κίνητρο για τους καταναλωτές, που θέλουν ποιοτικότερο και πιο υγιεινό φαγητό, στον απαιτητικό χώρο της εστίασης, των «fast food».

Τελευταίες έρευνες που έχει στα χέρια της η εταιρεία, αποδεικνύουν πως, όχι μόνο οι γονείς αγοράζουν για τα παιδιά τους όλο και περισσότερα βιολογικά προϊόντα, απ′ ότι πριν πέντε χρόνια, αλλά το κυριότερο, πως οι έφηβοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο αντίτιμο, για προϊόντα που παρασκευάζονται με φυσικά συστατικά, πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Τα εστιατόρια της Burger King σε όλη την Ευρώπη, έχουν ήδη σταματήσει την χρήση συντηρητικών στα μενού τους, ακολουθώντας την τάση της βιομηχανίας, που απαιτεί την χρήση βιολογικών και άρα, πιο υγιεινών, πρώτων υλών.

«Πιστεύουμε πως το φαγητό μαγειρεμένο με φυσική πρώτη ύλη, έχει καλύτερη γεύση. Γι′ αυτό δουλεύουμε σκληρά για να αφαιρέσουμε, τα συντηρητικά τα χρώματα και τα τεχνητά αρώματα από το φαγητό που σερβίρουμε στους καταναλωτές, σε όλα τα καταστήματα μας, παγκοσμίως», δήλωσε Φερνάντο Ματσάδο, Διευθυντής Μάρκετινγκ, του παγκόσμιου δικτύου εστιατορίων, της Restaurant Brand International.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι καταναλωτές έχουν ήδη δοκιμάσει το νέο «Whopper»,, συμπλήρωσε ο διευθυντής του δικτύου στην ήπειρο της Αμερικής, Κρίστοφερ Φινάτσο.

«Το προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο σε περισσότερα από 400 εστιατόρια στη χώρα και θα φτάσει σε όλα τα εστιατόρια μέχρι το τέλος του χρόνου».

Όσο για τον άμεσο ανταγωνισμό που ακούει στα ονόματα, Wendy’s και McDonalds, θα πρέπει να σημειωθεί, πως η McDonalds έχει ήδη σταματήσει να χρησιμοποιεί συντηρητικά και άλλα πρόσθετα σε κάποια από τα μπέργκερ της, από το 2018.

 

 

Πηγή: cnn.com