Μαθηματικά προσανατολισμού

Από την εμπειρία μου στα βαθμολογικά κέντρα τα τελευταία 9 χρόνια συνιστώ τους μαθητές να:

Διαβάσουν αρχικά όλα τα θέματα και να ξεκινήσουν με αυτό που τους φαίνεται ευκολότερο και γνωρίζουν καλύτερα

Μπορούν να σημειώνουν στις φωτοτυπίες -εκτός αν αναφέρουν οι οδηγίες προς τους εξεταζόμενους κάτι άλλο -αλλά να σιγουρευτούν ότι έχουν περάσει τις απαντήσεις στο τετράδιο

Δεν είναι λάθος να χρησιμοποιούν τα σύμβολα για το υπάρχει και για κάθε

Καλό θα είναι θέματα στα οποία ξέρουν να απαντήσουν να μην τα γράφουν όλα πρώτα στο πρόχειρο και μετά να τα αντιγράφουν γιατί πιθανόν να μην προλάβουν να τα γράψουν όλα

Ερώτημα στο οποίο δε μπορούν να απαντήσουν μετά από αρκετή ώρα σκέψης να το αφήνουν και να πηγαίνουν στο επόμενο θεωρώντας δεδομένο αυτό που τους ζητήθηκε

Συνήθως αυτά που ζητούνται σε ένα ερώτημα χρειάζονται για την απόδειξη επόμενου ερωτήματος

Να είστε παρατηρητικοί να βλέπετε τις σχέσεις που μοιάζουν μεταξύ τους

Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία, αν δεν είστε σίγουροι για κάτι που θέλετε να γράψετε να το γράψετε, είναι προτιμότερο να έχετε κάνει λάθος αντί να μην έχετε γράψει το σωστό

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε πλαίσια αν αυτό σας βολεύει, δε θεωρείται ότι έχετε βάλει κάποιο σημάδι στο γραπτό σας

ΠΡΟΣΟΧΗ

Αν δεν έχετε προλάβει να μεταφέρετε από το πρόχειρο στο καθαρό σβήστε τη λέξη πρόχειρο και υποδείξετε στον επιτηρητή να υπογράψει στο τέλος άσχετα με το αν υπάρχουν πολλές κενές σελίδες

Θεωρήστε το πρόχειρο καθαρό.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

 

Άννα Καγκασίδου

Πρόεδρος του παραρτήματος της ΕΜΕ Ν Πιερίας