Αντιμέτωποι με τον εφιάλτη της ανεργίας βρίσκονται 250 άτομα που μέχρι  πρότινος  εργαζόταν στα έργα που γίνονται στην εθνική οδό. Πρόκειται για εργάτες, μηχανικούς και εργοδηγούς, προερχόμενοι από το ν. Λαρίσης,  που δούλευαν για λογαριασμό κατασκευάστριας εταιρίας στην περιοχή του Ομολίου.  Σύμφωνα με στελέχη της  παραχωρησιούχου  εταιρείας, αυτό συνέβη πρωτίστως εξαιτίας της μείωσης των εσόδων από τα διόδια, που οφείλεται στην μείωση της κυκλοφορίας, τη συνεχιζόμενη και αδικαιολόγητη άρνηση πληρωμής των διοδίων και τη μη εφαρμογή της συμβατικά προβλεπόμενης αύξησης των διοδίων στις αρχές του έτους. Η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη, καθώς η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» είχε αφήσει ανοιχτό αυτό το ενδεχόμενο, από τη στιγμή που οι τράπεζες διέκοψαν προσωρινά – από τον Νοέμβριο του 2010 – τη χρηματοδότηση του έργου, θεωρώντας το, ως «μη βιώσιμο».
Έρχονται απολύσεις και σε εργοτάξια της Πιερίας
Από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» αναφέρουν πως τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν και άλλες μαζικές απολύσεις, αυτή τη φορά από εργοτάξια που βρίσκονται στην Πιερία και εργάζονται κυρίως κάτοικοι του νομού μας, όπως αυτό του Πλαταμώνα, για τους ίδιους λόγους.  
Τα έργα
Με αργούς ρυθμούς κινούνται οι εργασίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Μαλιακός – Κλειδί, εξαιτίας της μη χρηματοδότησής  αυτών από την πλευρά των τραπεζών. Από την «Αιγαίου» αναφέρουν  πως δεν σταματούν τελείως οι εργασίες, αλλά οι ρυθμοί θα είναι αργοί, γι αυτό προέβησαν στις ομαδικές απολύσεις. Η εταιρεία έχει διαβεβαιώσει τους 250 απολυμένους, ότι όταν ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με το Δημόσιο και εξασφαλιστεί η συνέχιση της τραπεζικής χρηματοδότησης, θα επαναπροσληφθούν.